Gå til innhold

Kynnere som varer i over ett minutt og tar pusten fra meg..

Anbefalte innlegg

De strammer rundt hele magen og ryggen, så stramt at jeg mister pusten. De kommer jevnlig, har gjort det i hele dag. For hver gang får jeg en syk tissetrang. Kynnerene kommer om jeg ligger, sitter, står eller går.

Herregud, skal jeg virkelig gå rundt slik i rundt 10 uker til ?!? Gi meg styrke!!!!

(Dagens syteinnlegg, egentlig er jo alt bare fryd og gammen ;) )

Fortsetter under...

Du får bare ta det med ro da, og holde deg unna ting som trigger kynnerne.

Seøv er jeg en av de som har MYE kynnere alt fra begynnelsen av andre trimester, men de har ingen effekt, heldogvos, er bare slitsomme. (jeg florer godt når folk sier de har hatt TRE kynnere på en time osv.. Hehe,, bare prøv å ha så mye kynnere st jordmor ikke klarer ta s/f-målet, tenker jeg...)

Men man blir låsliten av det da! Så du har min fulle sympati!

Ja uff, det er slitsomt med kynnere når de kommer tett som hagl! Godt vi snart er ferdige, heldigvis er jo resultatet verdt hver en kynner og mer til :) Håper du får en enkel og god fødsel når den tid kommer :)

Annonse

Jeg har hatt noen syykt vonde og intense kynnere som kom og gikk over 2,5 time en natt. Jeg var nesten sikker på at noe kom til å skje, men selv om kynnerene var vonde, så ble de ikke vondere! Dessuten kvernet JMs ord i hodet " Hvis du er i tvil, da er det ikke rier!!" Jeg var i tvil, og de dabbet jo av etterhvert!;P Håper disse vondtene betyr at jeg får en kjapp og effektiv fødsel! ( Lov å håpe hvertfall!)

• 1 måned senere...

De strammer rundt hele magen og ryggen, så stramt at jeg mister pusten. De kommer jevnlig, har gjort det i hele dag. For hver gang får jeg en syk tissetrang. Kynnerene kommer om jeg ligger, sitter, står eller går.

Herregud, skal jeg virkelig gå rundt slik i rundt 10 uker til ?!? Gi meg styrke!!!!

Hvordan går det? Har du født?

Hvordan går det? Har du født?

Nei jeg ruger enda jeg :) Har nesten ikke kynnere lenger, kun strikkepinne-følelsen og litt mensverk. 36 uker i dag, så har god tid enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...