Gå til innhold

No håpe eg at de ikkje gjer seg her :)

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering.. åpen for 2 cm, blei strippa mandag og igår pluss modningsakupunktur... slimproppen gjikk idag tileg.. hatt murringer siden.. no har eg hatt vonde rier i noken tima sitte her me rieteller.. er ca 5 min mellom og dei vare ca 1 min... men er ikkje skikklig vonde enda... noke eg kan gjer for og øke riene?? :)

Fortsetter under...

Annonse

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1348175843' post='144564872]

tusla meg en rask tur ista.. no ska eg dusje og legge meg.. men frykter de verste her... de har dabbet av :( men men.. får sjå ka natten bringer :)

Spennende jaffal:))) håper du får noen timer søvn og at det så setter skikkelig igang :) masse fødestøv til deg xxx

har knapt sover inatt, har hatt mensmurringer i heile natt men ingen rier :( skal ringe føden no og høre om eg kan komme inn på en sjekk og kjenne om murringene har hatt effekt eventuelt få litt mer akupunktur.. eg heilt utslitt :(

Annonse

ingen forandring inni der :( jordmor sa eg måtte slappe av og sove mykje og ikkje stresse... noke som eg ikkje gjere :/ ete litt paraset. og om de fortsette slik so kunne eg få lov og bli innlagt på sjukehuset til eg kom i fødsel.. men eg får ta helga først tenke eg :) god helg :) skal innijenn til jm på mandag og på sjukehuset på fredag formeir akupunktur :) men håpe eg har født til då :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...