Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Vi har en femåring, en toåring og får snart en baby... er det plass i en touran, eller blir det trangt? noen andre forslag til bil for trebarnsforeldre?
<3 2G <3 Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Hei, den kan gå men Sharan er større.
Bonanza Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Vi har kjøpt sharan! Der får du goood plass til alle barna
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Tre unger og Touran er traaaaaangt. Det går, men ikke mer. Kjøp en For S-max, eller enda større; Ford Galaxy eller VW Sharan, da har du plass til både tre unger og bagasjen.
soleia Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10073842 Her er ei oversikt over bilar med plass til tre sete. Men eg stussar litt, Touran står ikkje på lista, sjølv om eg har høyrt fleire seier at det går bra, medan Audi A4 står der. Me hadde 2007 modell A4, og den ser eg ikkje for meg med tre barnesete, men dei nye er kanskje romslegare. Om de har råd, ser dei nye Sharanane fine ut. Kunne godt tenkt meg bil med skyvedør sidan familiebilar er såpass breie. Ford S-max er fine bilar, men kjem ikkje med skyvedør før i 2014 trur eg, medan Grand C-max har skyvedør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå