Søskendrøm<3 Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Kan den brukes både i bilen og vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.no Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 Jepp, og den skal jeg ha!! Kjempefin - lett og deilig. Den kan åpnes i ryggen og lett brukes i bilstolen. Jeg skal ha MB Urban Jungle søskenvogn og da passer denne lille, delikate vognpose ypperlig i ikke den altfor store baggen... Den kommer vel i tre farger også? Den grå va kjempefin, så den skal jeg ha. Ikke gæli pris heller - 699,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaBrum Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 En hundrelapp billigere på Flust.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirrel79 Skrevet 21. september 2012 #4 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har kjøpt den, og den grå er veldig fin ja forskjellen på bilstolposen og de andre vognposene er at den er nok en del tynnere, så hvis det er veldig kaldt ute ville jeg nok hatt en annen pose. Men om det er moderat vinterkulde kan man jo ha et ekstra teppe oppå og bruke den i vogna og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. september 2012 #5 Del Skrevet 24. september 2012 er ikke den veldig liten til å bruke som vinterpose?? Så den i butikken i går og kunne ikke tenkt med å brukt den til annet enn bilstolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirrel79 Skrevet 24. september 2012 #6 Del Skrevet 24. september 2012 Når babyen er veldig liten så er den nok helt grei å bruke i vogna på litt varmere dager. Men hos oss blir den nok primært brukt i bilstolen. Har egen pose til vogna. (Odenwälder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.no Skrevet 25. september 2012 #7 Del Skrevet 25. september 2012 Passer perfekt for en novemberbaby frem til våren mener nå jeg - både i bilstol og til bruk i micro-bagen til MB Urban Jungle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå