Misa+spire i magen<3 Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Hei! Husker du meg? vi var gravide samtidig sist og snakket litt her! Prøver dere på nr to?? Her har vi begynt å prøve på nr 3. 1 pp nå. Minstejenta vår er 14 mnd nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 Heei Misa ja jeg husker deg! så gøy å se en kjenning! Vi tenker å kanskje prøve litt nå ja, dere også? så gøy! Da er jentene våre bra like i alder, såå gøy hvis vi hadde blitt gravide samtidig da, hehe. Men tror fortsatt at ikke kroppen min er helt "tilbake" enda, har bare hatt mensen to ganger siden fødsel nå, og var rundt to måneder fra første gang til nå så det er litt demotiverende at jeg kanskje må vente leeenge på el. Det er liksom sånn når man har bestemt seg at man vil det skal skje på sekundet! Hvor er du i din første pp nå da? Så tøft av dere å hive dere på nr tre, har dere alltid tenkt at dere skulle ha mange barn eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144562648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misa+spire i magen<3 Skrevet 20. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2012 Artig Krysser fingrene for at vi går samtidig nå også da!! Jeg har også kun hatt 2 mens siden fødsel. En i desember og en 23 juni. Gått på minipillen og er av de som knapt har hatt mens.. Jeg klusset med pillene på ferie 22 august til 30. Var redd jeg var blitt gravid, så sluttet da å ta pillene til eventuelt mens kom.. Men så snakket vi da.. Hvorfor ikke bare ta nr tre med engang når vi vet vi skal ha tre? Hehe, så da bare hoppet vi i det og jeg kastet brettet.. Nå er dette tre uker siden og jeg aner ikke når mensen kommer.. Det er forferdelig vondt! Vært kvalm i to dager nå og har hatt masse kremete utflod og smerter i korsryggen (minner om mine to forrige svangerskap), men testen var negativ i dag.. Hadde en grå skyggestrek, men den latet jeg som at jeg ikke så.. Hehe! Vil bli gravid med en gang!! Dere har 1 fra før av? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144562665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 20. september 2012 #4 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har også gått på minipillen og jeg har i grunn vært litt sløv med den i det siste, glemt den av og tatt mange timer etter jeg burde osv..DEILIG å bare slutte å tenke på den! OI kanskje du er gravid allerede da? så spennende! høres jo nesten sånn ut Vi har ei fra før ja på ca 13 mnd, men vi har vært veldig usikre på om vi i det hele tatt vil ha flere, ikke fordi vi ikke elsker barn men fordi vår første har vært temmelig krevende og fordi jeg hadde et mildt sagt krevende svangerskap som var slitsomt for oss begge to..tør nesten ikke tenke på hvis det blir sånn igjen med et barn oppi det hele i tillegg..men men, det er jo verdt det! Jeg har nettopp hatt mensen nå og er på de siste dagene av den så blir spennende om el kommer til vanlig tid nå når jeg ikke går på minipiller..tester du etter el? jeg tenker å bare ta ting som de kommer, men kjenner meg selv såpass godt at jeg neppe kommer til å være så avslappet likevel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144562687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misa+spire i magen<3 Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2012 Ja, det stemmer det ja.. Du lå på sykehuset og litt du? Med kvalme? Huff, det er fælt altså.. Jeg vet jeg er dårlig i fire mnd med kvalme og bekken løsning resten, men går i håpet om at ikke alle svangerskap er like! Det er deilig å ikke ta piller ja.. men jeg syns det nesten er mer slitsomt jeg for jeg tenker hele tiden! Jeg har teste dilla.. så jeg har sikker brukt tusen kr på tester på disse tre ukene.. Jeg brukte el tester forrige uke.. så var jeg tom noen dager.. så fikk jeg nye i posten i går.. men nå er jeg litt der at jeg føler det er for sent å teste etter el.. venter heller til neste syklus om det ikke er en spire der Blir så skuffet merker jeg.. er jo helt hysterisk over å ha kontroll.. litt latterlig egentlig.. Ja, jeg har drømt selv om en positiv test.. Men samtidig er det andre dagen på rad jeg får blendahvit test, og jeg kjenner jeg blir skuffet og at alt jeg føler sikkert er innbilt! Mine gamle sykluser har vært på ca 34 dager, og forrige gang ble jeg gravid i 1pp etter p-piller. Jeg har skrevet inne til deg på spåsiden.. Får du noe følelse over graviditet nå? Blokker det jeg har sagt om tegn.. hehe Hva føler du selv og hvilket kjønn tror du nr 3 blir? Vi skal gå for å ikke vite kjønnet denne siste gangen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144562714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 21. september 2012 #6 Del Skrevet 21. september 2012 Ja var en del innlagt, men det er fortrengt nå Har du funnet ut noe mer? ER du gravid?? har ikke mulighet til å se med kortene mine akkurat nå, er ikke hjemme disse dagene så blir litt vanskelig, men håper for deg Spennende å ikke vite kjønnet da, det vet jeg ikke om jeg klarer selv om det var det vi egentlig hadde tenkt første gangen, det ble raskt avblåst for å si det sånn, er jo så nysgjerrig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144567608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misa+spire i magen<3 Skrevet 22. september 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 22. september 2012 Hehe, ja man glemmer fort! Vi hadde en dramatisk fødsel nå.. eller fødselen gikk fint. 3 timer, så skal ikke klage.. men barnet pustet ikke og slet veldig, og ble sendt med ambulanse til nyfødtintensiven en halvtime unna der jeg fødte Der lå hun i en uke med pustehjelp, og svevde mellom å være dårlig til å plutselig komme seg over natten! De 7 dagene var de tøffeste i mitt liv, og det er det jeg er mest redd for.. at jeg kanskje ikke er like heldig neste gang! Men jeg prøver å fortrenge det, og tenke at denne gangen skal det gå bra og jeg vet at jeg blir nøye fulgt opp. Har hatt svangerskapsforgiftning begge gangene og har vært nødt til å føde tre uker før tiden.. Denne gangen hørte ikke sykehuset på meg før jeg kom inn og var veldig syk. Jeg fikk heldigvis føde vaginalt, men jeg ble satt igang på dagen.. Jeg kjente jo lite liv, men hørte de på meg?? Nei Resultatet etter fødselen kunne kanskje vært annerledes om noen hadde tatt meg på alvor når jeg sier noe er veldig feil.. Så, etter samtaler med sykehus, lege, overlege og alt det der, så skal jeg bli nøye fulgt opp nå og de skal ta alt jeg sier på alvor. Jeg visste jo at jeg blant annet var lenger på vei da jeg fant ut at jeg var gravid. For terminen ul ga meg stemte ikke med når jeg fikk positiv test. Det ville vært fysisk umulig.. Men der hørte de heller ikke.. Så jenta mi fikk altfor dårlig tilførsel gjennom hele svangerskapet, (fordi jeg har en blodsykdom de først har funnet ut nå for noen mnd siden som gjør at jeg har altfor tykt blod, skulle nemlig gått på blodfortynnende hele sv.skapet!) Så både jeg og hun kunne dødd.. De stusset ovr blodet mitt etter fødsel nå da jeg hadde veldig unormale blodprøver.. Ble liksom bare henvist videre til legen min med mistanke om blodsykdom?! Jaja, tenkte jeg.. Fikk heldigvis svar fort, så nå vet de hva de skal være obs på med tredjemann.. Bare synd det måtte nesten gå galt med andremann før noen stusset litt! Jeg er ikke gravid, jeg fikk positiv el test i går. Kvelden kom og det røsket og rev veldig i den ene eggstokken. Måtte ta smertestillende for å holde ut tanken på en runde i halmen Aldri kjent maken til smerter jeg! I dag har jeg masse el slim og så desperat som jeg er, så er jeg tappetafser også. Og jada, her er det eggløsning! La inn noen aksjer i går kveld/natt, så satser på at det holder denne runden! :-)) Ble mye dette.. men ja, litt om min historie :-) har du kastet brettet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144568882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 23. september 2012 #8 Del Skrevet 23. september 2012 Huff det hørtes helt forferdelig ut! Har ei venninne som også slet mye med fødsel og barnet rett etterpå, men gikk heldigvis bra der også. Det er bra de tar det seriøst nå da og at blodsykdommen ble oppdaget. Men sant at de burde tatt deg på ordet, man kjenner jo sin egen kropp og signaler best! Uff..bra det gikk bra! Brettet ble kastet ja.. Får vel begynne med folat også nå..spent på om syklusen min blir normal nå når jeg har sluttet på minipillen eller om jeg må belage meg på en laaaang "måned"..Det skal ikke stå på prøvingen her i huset ihvertfall Kjenner jeg er veldig spent framover.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973096-zassy%E2%98%86/#findComment-144571617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå