Gå til innhold

en eller flere der inne

081013

Anbefalte innlegg

har to barn fra før, en av hvert kjønn.Begge de to svangerskapene har jeg vært i storform, ingen kvalme en eneste dag. Er nå gravid i uke 7 og har nå i to uker hatt en vanvittig kvalme som starter når jeg står opp og varer til en time før jeg skal legge meg. Tanken har begynt å slå meg:kan det være flere der inni magen som gjør det til at jeg blir så kvalm. Er sykemeldt 50 prosent pga kvamen og at det at jeg ikke får i meg skikkelig næring.

Dere som venter to/har fått to , hvordan var det med kvalme hos dere?

dere som både har fått tvillinger og et barn, merket dere noe forskjell ift kvalme?

Fortsetter under...

Nå beskrev du meg ! Jeg har to barn i fra før. Gutt og jente. Har aldri vært kvalm tidligere, men denne gang slo kvalmen ut i uke seks, og ja jeg venter tvillinger :)

uff...egentlig ikke svaret jeg ville ha:(alle barn e en vesignelse...men vil få mer enn nok med tre...

ja ja, ikke noe annet å gjøre enn å vente til rutine ul i uke 18....11 lange uker igjen

har to barn fra før, en av hvert kjønn.Begge de to svangerskapene har jeg vært i storform, ingen kvalme en eneste dag. Er nå gravid i uke 7 og har nå i to uker hatt en vanvittig kvalme som starter når jeg står opp og varer til en time før jeg skal legge meg. Tanken har begynt å slå meg:kan det være flere der inni magen som gjør det til at jeg blir så kvalm. Er sykemeldt 50 prosent pga kvamen og at det at jeg ikke får i meg skikkelig næring.

Dere som venter to/har fått to , hvordan var det med kvalme hos dere?

dere som både har fått tvillinger og et barn, merket dere noe forskjell ift kvalme?

Mitt første svangerskap var fritt for plager. Dette startet med akutt kvalme hele dagen, og utilpasshet generelt i 3-4 mnd. Tvillingene kommer mandag;) lykke til!

Jeg har også to svangerskap bak meg, gutt og jente ;) . Ingen kvalme eller brekninger med noen av de. Men denne tredje gangen, våknet jeg med kvalme og la meg med kvalme. Utallige brekninger hver dag! Så jeg tenke som deg, kanskje tvillinger?! Men neida, kun en julebord her. Bare et totalt annerledes svangerskap denne gangen!!!!

Annonse

Hei jeg tenkte ikke over kvalmen, har 2 gutter fra før. Dro på tidlig ul, pga jeg gjorde de med de to andre ( 800 kr) fikk mitt livs sjokk, for der var de tre! Så fult mulig, de er flere ( men tre, er jo veldig skjeldent da)

Så vi får 5 på 3,5 år, men alt går nok. Så vi tenker ikke så mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...