Gjest Mentha Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Klesmerket altså. Noen som vet om steder hvor dette merket selges i Norge? Eller nettsteder? Nettbutikken til Desigual sender ikke til Norge Ebay hadde mye rart hvor jeg mistenker en del er kopier.
ScaryMama Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Vet ikke hvor du bor men en butikk i asker selger desigual. Nelly har også noe...
Hønemor30 Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Når jeg googlet forhandler norge så dukket det opp noen butikker Bla studio mote i stjørdal, tea time tango moss Inzani, Karl Johans gate Og en del designforumbutikker fører merket... Slå deg lås på google så kan det hende du finner noe nær deg?
Gjest Mentha Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Virkelig? Vet du navnet på den butikken? Nelly skal jeg sjekke ut, tusen takk! Fant en liten butikk på Røros også, av alle steder. Merkelig at ikke flere butikker er interessert i dette merket
Gjest Mentha Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Når jeg googlet forhandler norge så dukket det opp noen butikker Bla studio mote i stjørdal, tea time tango moss Inzani, Karl Johans gate Og en del designforumbutikker fører merket... Slå deg lås på google så kan det hende du finner noe nær deg? Takk takk Jeg googlet litt (men ikke Norge, dumme meg) og fant en dansk nettbutikk som også sender til Norge. Men skal prøve norske butikker også, det var jo korttenkt av meg
Hønemor30 Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Om du noen gang skal til Barcelona, har de egen butikk på flyplassen der. Som er verdt å svi av de siste kronene på ferieturen i :-P hihi
Gjest Mentha Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Om du noen gang skal til Barcelona, har de egen butikk på flyplassen der. Som er verdt å svi av de siste kronene på ferieturen i :-P hihi åååå tro meg, der har jeg vært Bare synd det var siste feriedagen og ikke første, for da var jeg blakk gitt
sep09nov11 Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Gunnilla på Kolbotn hadde Desigual for noen måneder siden. Nå har butikken en ny eier så jeg vet ikke hvordan det er nå. Elsker Desigual jeg ;-)
Papegøyeblomst Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Fram med lommeboka: http://www.boozt.com/no/no/desigual?gclid=CIzat-O-wrICFYZ2cAodazgAjA
Gjest Mentha Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Fram med lommeboka: http://www.boozt.com/no/no/desigual?gclid=CIzat-O-wrICFYZ2cAodazgAjA Wohoo! Takk og bukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå