Gå til innhold

Desigual

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesmerket altså. Noen som vet om steder hvor dette merket selges i Norge? Eller nettsteder? Nettbutikken til Desigual sender ikke til Norge :( Ebay hadde mye rart hvor jeg mistenker en del er kopier.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor men en butikk i asker selger desigual. Nelly har også noe...

Skrevet

Når jeg googlet forhandler norge så dukket det opp noen butikker :)

Bla studio mote i stjørdal, tea time tango moss

Inzani, Karl Johans gate

Og en del designforumbutikker fører merket... Slå deg lås på google så kan det hende du finner noe nær deg? :)

Skrevet

Virkelig? Vet du navnet på den butikken?

Nelly skal jeg sjekke ut, tusen takk! :) Fant en liten butikk på Røros også, av alle steder.

Merkelig at ikke flere butikker er interessert i dette merket :)

Skrevet
Når jeg googlet forhandler norge så dukket det opp noen butikker :) Bla studio mote i stjørdal, tea time tango moss Inzani, Karl Johans gate Og en del designforumbutikker fører merket... Slå deg lås på google så kan det hende du finner noe nær deg? :)

Takk takk :) Jeg googlet litt (men ikke Norge, dumme meg) og fant en dansk nettbutikk som også sender til Norge. Men skal prøve norske butikker også, det var jo korttenkt av meg :P

Skrevet

Om du noen gang skal til Barcelona, har de egen butikk på flyplassen der. Som er verdt å svi av de siste kronene på ferieturen i :-P hihi

Skrevet
Om du noen gang skal til Barcelona, har de egen butikk på flyplassen der. Som er verdt å svi av de siste kronene på ferieturen i :-P hihi

åååå tro meg, der har jeg vært :D Bare synd det var siste feriedagen og ikke første, for da var jeg blakk gitt ;)

Skrevet

Gunnilla på Kolbotn hadde Desigual for noen måneder siden. Nå har butikken en ny eier så jeg vet ikke hvordan det er nå. Elsker Desigual jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...