Gå til innhold

I vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere som skal ha i nov/des å ha i vogna? Tror dere det holder med dyne eller er det best å satse på saueskinnspose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn og voksipose!

Dyne og/eller tykt rørospledd før det blir så kaldt at vi må ta i bruk voksiposen!!

Skrevet

Da tenker vi veldig likt. Jeg sitter og børster opp saueskinnsposen nå, men det er ikke lett å spå hvordan temperaturen blir om ett par mnd.

Skrevet

Vi skal bruke samme lammeskinnposen som mannen hadde da han var liten. Aner ikke om man trenger lammeskinn under den også. Må se hvor lunt det blir rund overkroppen på lillegutt, og om jeg da har et ekstra teppe.

Blir det kaldere enn det holder jeg meg inne og fyrer i peisen :D

Skrevet

Skal ha lammeskinn og easygrowpose

Skrevet

Spørs vel hvor man bor!

Her vi bor tenker jeg ullteppe under og dyne.

Skrevet

lammeskinn har jeg iallefall bestemt meg for..

Hvilken pose jeg skal ha, har jeg ikke bestemt meg for enda, så mange fine og gode på markedet. arvet en pose etter sambo, men vet ikke helt om jeg liker den eller ikke enda, men det er en start :)

Skrevet

Litt dumt spørsmål kanskje, men har dere lammeskinnet under posen da? Har tenkt at formålet med den myke lammeulla nesten blir litt borte når man da har en tykk voksipose oppå?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å ha noe under posen. Den tar så mye plass at det blir veldig trangt med skinn under.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Ullpledd (og madrass selvsagt) under, og babyen oppi voksi urban-pose:) Har kjøpt en sånn Citybag Supreme fra Emmaljunga med termobase i bunnen av bagen. Tror det blir for trangt med lammeskinn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...