Gå til innhold

Dere andre som venter baby hvert øyeblikk - hvor mye klær har dere kjøpt til den lille?

Anbefalte innlegg

Har bare en uke til termin og fant nettopp ut at jeg antagelig må kjøpe mer klær. Har en del etter storebror men han var sommerbaby så mye av det han brukte er ikke aktuelt å bruke nå.

Hvordan ser det ut i garderoben til deres små, hvor mye har de av hvert?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vasket gjennom alle babyklærne forrige uke og todde jeg hadde mye i de minste str. Men der tok jeg visst feil... Mitt andre barn er også sommerbaby, så der var det bare kortarmede bodyer :) Og første er ei jente, så det er bare rosa klær etter henne. Vi venter nå en gutt hvert øyeblikk. Har derfor investert i noen ullbodyer i str 56, 4 stk + en noen bomullsbodyer i str 50 (ca 7-8) + 4-5 bukser. Har også et par hele dresser til å ha på inne i str 50 og 2 fleece sett og 2 ulldresser til å ha på når vi er på tur ut :) Håper det holder første uka... For senere kan vi nok dra på shopping ;)

Jeg har kjøpt ganske mye..hehe..Har prøvd å ikke kjøpe altfor mye i str.50-56, men de er så søte og små at det er litt vanskelig. Har også skaffet endel tøy opp til str.68. Vi har fått låne endel klær i større størrelser, så hun har endel tøy å vokse inn i. Jeg har også fått tak i endel tøy på salg på H&M til 30,- oss. Dette er gjerne sesongtøy i større størrelser, så jeg har måttet planlegge litt i forhold til hvilken mnd på året det kommer til å passe. Synes det er litt gøy jeg da!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...