Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 I helgen tenkte jeg at jeg og min kjæreste tar bilen min og kjører til hytta hans en time unna. Ingen tv og internett Hva pleier dere å ha med for en vellykket hyttetur? Vin, snop, film?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 sterinlys, god mat, snop, kondomer, sexy undertøy og masse masse vin, champis
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Ikke tv på hytta Men snop, god mat, vin, spill, masse lys, gode klær og sitte underlag (gjerne ull), bøker, blader.. ja
Hønemor30 Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Litt god musserende vin,masse rødvin, det man trenger for å lage varm sjokolade med brun rom og krem Spill,en god bok,musikk,deilige varme klær. Stearinlys er vel på de fleste hytter, men jeg hadde forsikret meg om at det var der, evn tatt med for sikkerhetsskyld :-P Og masse god mat, gjerne favorittmaten deres. Gode tursko, og utetøy om dere skal ut å gå turer. Og nå fikk jeg lyst å reise på hytta! God tur, kos dere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Tusen takk for gode tips. Hytta ligger rett ved sjøen, så tenker kanskje ta han med i fjæra i høstmørket, tenne bål, spise sjokolade og drikke vin og skravle.. Tror om det? Hehe, gleder meg. Utrolig koselig med hyttetur.. HI
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Å kjærleiken <3 kjenner jeg savner Å være romantisk.. nei fÅr vel finne pÅ noe slikt med mannen og..tror ikke det skjer med det første fra hans side (mannfolk;))
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 For oss er det mest vellykket når vi tar med hver vår gode bok, god mat, vin, pulsklokke og på denne tiden en soppkurv, men så er vi ikke nyforelsket lengre heller, bare et "gammelt" ektepar på tur:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Å kjærleiken <3 kjenner jeg savner Å være romantisk.. nei fÅr vel finne pÅ noe slikt med mannen og..tror ikke det skjer med det første fra hans side (mannfolk;)) Du fÅr ta med mannfolket ditt pÅ tur;) Man trenger jo ikke dra langt eller gjøre drastiske tiltak for Å være romantisk. Men nÅ er vi "nyforelska" da Traff hverandre for 8 mnd siden Høsten er en deilig romantisk Årstid da, synes jeg;) HI
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Å kjærleiken <3 kjenner jeg savner Å være romantisk.. nei fÅr vel finne pÅ noe slikt med mannen og..tror ikke det skjer med det første fra hans side (mannfolk;)) Du fÅr ta med mannfolket ditt pÅ tur;) Man trenger jo ikke dra langt eller gjøre drastiske tiltak for Å være romantisk. Men nÅ er vi "nyforelska" da Traff hverandre for 8 mnd siden Høsten er en deilig romantisk Årstid da, synes jeg;) HI Hehe ja tror kanskje mannen hadde stussa om jeg hadde stasjet opp med noe super romantisk Vi har vært sammen i 12 År og kjent hverandre i 14. Han har aldri vært den romantiske typen sÅ det mÅ jeg nok bare leve med hehe;) Men kos dere pÅ hyttetur, det høres super romantisk og koselig ut
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Kortstokk og Yatsy+ alt det de andre har nevnt.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 Vin,vin,vin og litt mere vin. Skulle ønske noen kunne finne opp frysetørret vin en gang, for vi har laangt å gå til hytta vinterstid og den dunken er tung å dra på
Cat.68 Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 For oss er en vellykket helg på hytta god mat og godt vin, masse stearinlys, musikk på radioen, og traving i marka eller skigåing på dagtid.Vi har strøm og tv da, og ibland kurer vi ned oss i soffaen med en god film ååååå ,hytta er vårt paradis og vi er der hver ledig stund vi har. Finnes ikke bedre for å holde liv i kjærligheten og få senket skuldrene.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #14 Skrevet 19. september 2012 Øøh, sikkert ikke lov å si, men vi tar med pc og ser serier. Kjempekoselig, når man først blir enige om hvilken serie man skal se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå