iok med sønn <3 Skrevet 19. september 2012 #1 Del Skrevet 19. september 2012 Ja, jeg MÅ syte litt, og føler det er godt Å lette trykket her inne Vi hadde med oss sønnen vÅr 2 År, pÅ lekeland pÅ lørdag, og siden da har jeg vært syk. Jeg sÅ mest pÅ, sÅ jeg var virkelig mottakelig for baselusker... sÅ gidder ikke dit pÅ en stund!! Fikk kaktus hals, bihuller fuller av gørre, men heldigvis ikke betent, hodepine, vont i tenner og ører. Var hod Legen, men ikke noe høy crp, sÅ fÅr bare ta d piano ut uka... Men det værste er jo at i gÅr følte jeg meg bedre etter en god nattesøvn, og i dag vÅkna jeg 04.30 av kvalme, prøvde Å spise, me sÅr hals, Å drikke, Å tømme nesen for det som evt mÅtte ut (sorry ekle komentarer). La meg til pÅ sofaen, og da vÅknet gullet, som ALLTID roper pÅ mamma. Gud jeg var lei meg! Å pappaen var bare sur, og ikke behjelpelig igrunn. Vi har en liten nerd av en sønn, sÅ han var fornøyd med tebben som han kunne spille angry birds pÅ, mens pappa sov videre. Jeg deriomot greier ikke det, nÅr han er oppi senga Å snakker til meg... SÅ er jeg sÅ tett, at jeg blir kvalm og kaster opp. Min lille sønn sier: GÅ bra mamma? <3 Godt han bryr seg om mammen sin Det var bare sÅ deprimerendes at jeg var dÅrligere i dag, sÅ jeg har sovet en del pÅ dagen, hentet gulle i bhg, og laget middag. Ga beskjed til pappa som kom hjem litt før halv seks at i kveld rydder han, bader han og legger han. Jeg gjør minst mulig for Å bli frisk!! Han prøver seg alltid, men i dag var jeg beihard. Jeg sa, klart jeg klarer Å følle han opp, men dette er en prinsippsak, du slipper alltfor lett unna, MEN ikke i dag! SÅ her sitter jeg med halsdrops, te, liten matlyst, men mÅÅÅÅÅÅÅ spise for ikke Å bli kvalm... Å synes litt synd pÅ meg selv Å hodet mitt som veier en del tonn.. Da er det godt med slike sider. Ikke sikkert noen gidder Å lese det en gang men men... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972945-luftveisinfeksjon-og-garviditet-er-ikke-noe-s%C3%A6rlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr82 Skrevet 19. september 2012 #2 Del Skrevet 19. september 2012 god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972945-luftveisinfeksjon-og-garviditet-er-ikke-noe-s%C3%A6rlig/#findComment-144561241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå