Gå til innhold

Dere som har veldig aktive babyer.....

Anbefalte innlegg

Tenker dere at lille gullet kommer før termin siden de er så "utolmodige" inni der, eller er dere innstilt på å gå til termin og over det?

Jeg kan ikke forestille meg at denne ville krabaten kan finne på å være der inne på overtid......jeg kommer til å bli så lei hvis det viser seg at jeg tar feil hehe ;) Men hun må jo være der til hun er klar, "tykk" og god ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972935-dere-som-har-veldig-aktive-babyer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 8 uker igjen og jeg skjønner ikke hvor sprengt jeg kommer til å føle meg når termin kommer. Jeg er ikke spesielt stor og har ikke lagt på meg mer enn 7,5 - 8 kg, men likevel føler jeg meg helt sprengt.Klarer ikke forestille meg hvor ille det blir dersom jeg må gå overtid. Babyen er ganske aktiv så jeg håper jo at rundt termin, helst litt før hvis det hadde vært opp til meg.... Har aldri hørt at aktiv babyer kommer ut før, men det kan jo godt hende. Har begynt å drikke bringebærbladte, men vet ikke jeg altså om det fungerer.

Annonse

Min første var en rolig jente og kom noen dager før termin. Min andre var en villmann av dimmensjoner, og er det fortsatt 2,5 år gammel, og kom en uke etter termin. Denne er rolig og jeg er spent på om jeg får før eller etter termin - men belager meg på å gå over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...