Gå til innhold

Flere med mye hodepine?

Anbefalte innlegg

Er i min 32. uke og har hatt vondt i hodet i en uke nå...var mye hodepine i starten av graviditeten , men har ikke vært mye frem til nå:/ har kraftig bekkenløsning som går utover søvn og sånn, og sikkert stive nakkemuskler også, men bare så slitsomt at jeg må syte litt her :( måtte i dag igjen ta paracet for å orke ut å treffe ei venninne... flere som har mye hodepine?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972892-flere-med-mye-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

usj- jeg også har så sinnsykt vondt i hodet, er latterlig kvalm og Så SLITEN hele tiden. Er det virkelig mulig?? Jeg er ca 12 uker- nå Må det vel gi seg snart?

Har en mini på 5 år som er verdens snilleste og mest tålmodige- og gjett om jeg har dårlig samvittighet.

Er det normalt å måtte hvile seg hele tiden da...? *hjertesukk*

Håper det bedrer seg for deg, og for oss alle:)

Jeg har migrene fra før, og legen har sagt denne kan arte seg anderledes i svangerskapet...men har mine tvil den varer i ukesvis:/ jeg kunne sikkert vært flinkere å drikke mer , man glemmer det liksom litt! Men "godt" å se det er fler av oss da og ikke bare meg! Vært hos jordmor i dag med spor av protein og 90 i undertrykk så det ligger jo akkurat på grensen, så ikke høyt blodtrykk som gir utslag på hodepine hvertfall!

Annonse

Jeg har migrene fra før, og legen har sagt denne kan arte seg anderledes i svangerskapet...men har mine tvil den varer i ukesvis:/ jeg kunne sikkert vært flinkere å drikke mer , man glemmer det liksom litt! Men "godt" å se det er fler av oss da og ikke bare meg! Vært hos jordmor i dag med spor av protein og 90 i undertrykk så det ligger jo akkurat på grensen, så ikke høyt blodtrykk som gir utslag på hodepine hvertfall!

Akkurat samme her.

Var selv hos jordmoren og hadde litt spor av protein og 90 i undertrykk. Så skal tilbake på mandagen for en ny sjekk.

Akkurat samme her.

Var selv hos jordmoren og hadde litt spor av protein og 90 i undertrykk. Så skal tilbake på mandagen for en ny sjekk.

greit å følge det opp ja, var lagt inn forrige uke med BT 155/110 og 2+ i urin...hvor alt ble normalt på 24 t....får håpe man ikke utvikler svangerskapsforgiftning!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...