Gå til innhold

Hjerteslagene på babyen var på 140 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutt skal ligge på 120-140, jente på 140-160. Men dette varierer uansett.

Siden babyen hadde 140, kan du fremdeles ikke vite ;) Min baby ligger på 153, og jeg vet ikke kjønn enda... Jeg er veldig spent da. Skal til ul 4. oktober. Når skal du?

Annonse

Jepp. Men er ikke du sånn 22 uker på vei, eller noe? Ville du ikke vite kjønn på ul?

Er 22 uker til Søndagen, når jeg var på Ultralyd i uke 18,så fokuserte legen mer på hjerte og ville ikke forstyrre han da,Jo jeg ville vite

Morsomt :) Men Jordmora sa du venter en liten gutt? Men jeg vet jo ikke siden jeg ikke så det i uke 18,men uansett,er kjempe stolt :) Håper kanskje litt på ei jente,selvom jeg har hatt følelsen av gutt siden den dagen jeg fikk vite det :) Men er Happy anyways:D

Annonse

Vi venter jente. Pulsen hennes har variert fra 130 til 150. Fikk beskjed av gynekologen at puls fra 120 til 160 var vanlig, og hvor høy eller lav den er varierer også med hva barnet gjør når pulsen måles. De gangene den har vært oppi 150 var det tydelig at hun beveget seg og derfor var pulsen høy sa legen. Akkurat som hos oss stiger pulsen når de er i aktivitet og har visst intet med kjønn å gjøre .

Pulsen går vel opp og ned på babyen etter aktivitetsnivået., men jordmødrene sier at jentene generelt ligger høyere i puls.. altså hvis de sover har de høgere puls enn sovende gutter og hvis de er aktive har de høyere puls enn aktive gutter. Sies også at jentene har høgere puls enn 140 og guttene mindre.. Jente mine låg på 145++++ hver måling og de var ganske rolige av seg. Gutten min hadde 130 i puls mens den sparket hos jm nå i uke 23. pulsen var 140 i uke 13..sies at pulsen er høgere i begynnelse av svangerskapene

Endret av maipiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...