Gå til innhold

Blir så slitn..

Anbefalte innlegg

Føler dt er kun jeg som sliter med å bli sliten av ingenting, i kroppen og i hodet.. Bare jeg tenker på noe som skulle ha vært gjort så blir jeg sliten..

Er 32+4 og kroppen er langt fra som før, jeg kjenner ikke igjen meg selv psykisk, den personligheten jg hadde før er borte.. Jeg orker ikke ting lenger.. Er 23 og føler meg som 73.. Har sagt til kjæresten min flere ganger "er du klar over du er sammen med ei gammel kjerring? ;)" og han så ærlig som han er sier seg enig :P stakkaren som kun får sex i helgene for jeg har mest energi fra mårran :P han har sagt at dt har skjedd en stor forandring på den fronten fra hver dag til 2-3 ganger i uka :P

man er forberedt på at kroppen skal forandre seg, mn ikke hele deg..

Og det er normalt å gå opp mer enn 10 kg, blir nesten litt lei meg og deppa over alle som skriver at de har gått ned, har gått opp 3 kg osv.. I følge jordmor så er dt veeeeldig vanlig å gå opp mellom 15-20 kg iløpe av svangerskapet. Har selv gått opp 11 kg å dt merkes på en ikke så tynn kropp fra før, mn d kommer av igjen en gang;) håper jeg;)

Må bare lette litt fra en sliten og frustrert kropp :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972829-blir-s%C3%A5-slitn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler dt er kun jeg som sliter med å bli sliten av ingenting, i kroppen og i hodet.. Bare jeg tenker på noe som skulle ha vært gjort så blir jeg sliten.. Er 32+4 og kroppen er langt fra som før, jeg kjenner ikke igjen meg selv psykisk, den personligheten jg hadde før er borte.. Jeg orker ikke ting lenger.. Er 23 og føler meg som 73.. Har sagt til kjæresten min flere ganger "er du klar over du er sammen med ei gammel kjerring? ;)" og han så ærlig som han er sier seg enig :P stakkaren som kun får sex i helgene for jeg har mest energi fra mårran :P han har sagt at dt har skjedd en stor forandring på den fronten fra hver dag til 2-3 ganger i uka :P man er forberedt på at kroppen skal forandre seg, mn ikke hele deg.. Og det er normalt å gå opp mer enn 10 kg, blir nesten litt lei meg og deppa over alle som skriver at de har gått ned, har gått opp 3 kg osv.. I følge jordmor så er dt veeeeldig vanlig å gå opp mellom 15-20 kg iløpe av svangerskapet. Har selv gått opp 11 kg å dt merkes på en ikke så tynn kropp fra før, mn d kommer av igjen en gang;) håper jeg;) Må bare lette litt fra en sliten og frustrert kropp :)

har det på akkurat samme måte. har gått opp 10 kg sålangt og er "bare" 29 uker på vei. kanskje jeg går opp mer kanskje ikke. gjenstår å se. har ingen energi. er sulten hele tiden. har en kjæreste som tror jeg "later" meg og "skaper" meg fordi jeg klager så mye om bekkenløsning og smerter. har sluttet å si noe til han ang hva jeg føler i frykt for å bli sett ned på.

så ikke føl deg alene. det er flere som har det slik og mange flere som har det slik men ikke skriver om det. :P

så godt at dt er flere som tørr å si ifra når man ikke har det så bra :) har heldigvis en kjæreste som sier iallefall at han forstår at ting er tungt, å sier at jeg SKAL legge meg ned når han ser jeg ikke har det bra osv :) Så det er godt å ha en som støtter opp når man ikke føler seg på topp! Det er tungt å være gravid :P men vi er snart i mål jenter :D bare å holde ut de siste ukene! Det er nok verdt dt ;)

jeg har sovet i flere uker jeg nå :P

står opp, spiser frokost, legger meg igjen. målet for dagen er stort sett å klare å ha middagen på bordet til familien kommer hjem. alt annet går bare i ball for meg for tida. jeg er trøtt trøtt trøtt, kroppen samarbeider ikke osv.

og jeg har gått opp 18 kg!! hohoi! føler meg også som en gammel kjerring, som må hjelpes opp av sofaen etc.. hehe.

men men, det er bare for en periode av livet.

Annonse

Jeg var også veldig trøtt rundt den perioden du er i nå. Orket ingenting.

Men nå er jeg 38+2 og energinivåvået er akkurat som før jeg var gravid.

Jeg spretter rundt.

Mulig det er "faser" man går igjennom. Vet ikke. Håper du er så heldig som meg og får energien tilbake :) var tungt og hardt å ikke orke noe.

sliten ja. Det kan jeg absolutt signere på. Hadde jeg hatt muligheten til å kle på meg og gått en tur så hadde det vært knall, men med bekkenløsning så er ikke det så lett heller. Så i tillegg til å være sliten så føler jeg at jeg sitter her og råtner.. haff... 33+3 i dag og gleder meg til lillebror kommer! :) Vi får bare holde ut! blir nok travelt nok når babyene kommer! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...