Gå til innhold

Noen TrondheimsJenter her?:)

Anbefalte innlegg

Jeg er selv gravid i uke 13, men tenkte at om det er flere fra Trondheim som er gravide kunne vi ordnet ett treff:) ikke bare for de som har termin samme mnd, men termin før sommeren :)

Jeg er selv fra Trondheim, bor sammen med barnefaren. Vi leier leilighet, skal kjøpe etter neste sommer. Jeg blir straks 22:) termin 27.mars.

Hva med dere?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972820-noen-trondheimsjenter-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidu! Vil vel ikke si at jeg er Trondheimsjente, men jobber her, bor helt borti Malvik, neste 10 min unna... Hehe... ;)

Jeg er 28 og bor med mannen min, pus og valp i huset vårt i Malvik, begge jobber som dataingeniører i Trondheim.

Dette blir vår etterlengtede første, etter 3. runde med prøverør, vi gleder oss!! :) Har termin 5. februar, så er i uke 21 nå. Og hadde absolutt vært koselig å møttes!

Har også tenkt at vi burde lage oss en facebook-gruppe, er medlem av en som heter "gravid i trondheimsområdet 2012", men den viser seg å være bare de som skal ha babyen i 2012, så jeg ender litt på feil år der :P

Heidu! Vil vel ikke si at jeg er Trondheimsjente, men jobber her, bor helt borti Malvik, neste 10 min unna... Hehe... ;)

Jeg er 28 og bor med mannen min, pus og valp i huset vårt i Malvik, begge jobber som dataingeniører i Trondheim.

Dette blir vår etterlengtede første, etter 3. runde med prøverør, vi gleder oss!! :) Har termin 5. februar, så er i uke 21 nå. Og hadde absolutt vært koselig å møttes!

Har også tenkt at vi burde lage oss en facebook-gruppe, er medlem av en som heter "gravid i trondheimsområdet 2012", men den viser seg å være bare de som skal ha babyen i 2012, så jeg ender litt på feil år der :P

Koselig at det endelig satt for dere:)

Ja, vi har ikke fortalt det til alle i familien hans enda. Så venter litt med å finne ei Facebook side:) men håper jeg finner ei side når alle vet det!

Skulle vært ei side som heter "termin i 2013" eller noe :)

Ja, "Fra Trondheimsområdet med termin i 2013"!

Stas å fortelle da, alle viste at vi dreiv på med prøverør, så når jeg starta testinga satt hele familien i spenning å venta på oppdatering!! ;)

Ja, noe slikt:)

Ja, men gruer oss litt til å fortelle det til hans foreldre. Pga at han har en sønn fra før som han ikke har kontakt med, pga at hun bor langt unna og fortalte at han skulle bli far bare 2 uker før fødsel. Han var der på besøk i ny og ned til barnet var 5 mnd. Men så slo hu dama sæ vrang da vett, så det har vært litt vanskelig for han. Så han e redd foreldrene bli skuffa osv... Kjip situasjon men.

Ja, kan tenke meg de satt å trippet ganske godt da ja :)

Åja, hmmm, men nÅ er jo situasjonene med dere en annen enn den var med sønnen hans, sÅ de kommer nok til Å glede seg! I verste fall trenger de kanskje litt tid pÅ Å la det synke inn, men det kommer helt sikkert til Å glede seg! :)

Annonse

Åja, hmmm, men nÅ er jo situasjonene med dere en annen enn den var med sønnen hans, sÅ de kommer nok til Å glede seg! I verste fall trenger de kanskje litt tid pÅ Å la det synke inn, men det kommer helt sikkert til Å glede seg! :)

Ja, det er det jeg sier til samboeren min også. Men han er redd! Men både jeg og familien min støtter han 100%, å det kommer familien hans til å gjøre også :)

Er også fra Trondheim og har termin 15. januar med vårt første barn. En liten gutt. VI bor i leilighet nå men holder på å selge den og har kjøpt oss hus og flytter inn der i løpet av november. Det blir godt med bedre plass og å slippe å bo i 4. etasje uten heis når man blir flere:)

Vi gleder oss veldig da vi har prøvd noen år for å få det til.

Er 26 år og bor sammen med mannen min:)

Hei jenter:) noen som veit av ei gruppe på Facebook som har med gravide i Trondheimsområdet?? :) hadde vært fint å kan dele litt på en gruppe der, om man er 7mnd på vei eller 1 mnd!! Termin iløpet av 2013 jenter:) eller noe. Kanskje ordnet treff for oss der også :)

Hva syns dere?

Jeg ordnet en gruppe for oss i Trondheimsområdet på facebook:)

Gruppa heter: Termin iløpet av 2013 (Trondheimsjenter). Bli medlem da vell, så kan vi prate, dele, spørre, lure og glede oss sammen :) håper mange blir med!

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...