Gå til innhold

Noen trondheimsjenter her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv gravid i uke 13, men tenkte at om det er flere fra Trondheim som er gravide kunne vi ordnet ett treff:) ikke bare for de som har termin samme mnd, men termin før sommeren :)

Jeg er selv fra Trondheim, bor sammen med barnefaren. Vi leier leilighet, skal kjøpe etter neste sommer. Jeg blir straks 22:) termin 27.mars.

Hva med dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er flere som skal ha i mai, så treff blir det nok ettervært. Men vi venter til værtfall ut i slutten av november sånn at alle er 12uker eller lenger ;)

Skrevet

Vi er flere som skal ha i mai, så treff blir det nok ettervært. Men vi venter til værtfall ut i slutten av november sånn at alle er 12uker eller lenger ;)

Ja, haster ikke :) bare greit å vite om det er flere fra Trondheim med termin i 2013 :)

Skrevet

Ja, jeg :) Eller er sørfra, men bor i trondheim. 6+5 i dag. koslig med treff, men vil gjerne komme litt lengere på vei før jeg tør det.

Skrevet

Er egentlig fra østlandet, men bor i trondheim med BF

Har termin i slutten av mars :)

Skrevet

bor ikke i trondheim, men 20 min fra. vært hyggelig og møte flere som skal ha små, for har ikke mange venner med små barn her. har 1 datter fra før på 5 år. termin i april

Skrevet

Jeg er fra Trondheim, bor på Heimdal :-) Jeg har termin i april og er nå 9+1 :-D

Skrevet (endret)

Trondheim her også! Nærmere sentrum :)

Er 8+5 i dag, med termin i månedskiftet april/mai :)

Endret av LilyMy
Skrevet

Er fra Trondheim, sør siden ;)

Har ei jente på 18 mnd fra før, og venter gull nr to med termin 12.mai. Vil veldig gjerne treffe kommende mammaer når tiden er inne :)

Skrevet

Hei! Så hyggelig! Jeg er 24 år og holder til i Tr.heim i perioder. Tar min mastergrad på NTNU og er ifra Tr.heim, men oppholder meg ellers i Malmö, Sverige. Så jeg er i Tr.heim ca to uker i månden :) Det hadde vært morsomt å møtes etterhvert. Jeg er 8+6 idag og har termin 26. april :)

Skrevet

Hei! Så hyggelig! Jeg er 24 år og holder til i Tr.heim i perioder. Tar min mastergrad på NTNU og er ifra Tr.heim, men oppholder meg ellers i Malmö, Sverige. Så jeg er i Tr.heim ca to uker i månden :) Det hadde vært morsomt å møtes etterhvert. Jeg er 8+6 idag og har termin 26. april :)

Koselig :)

Vi får ordne ett treff mens du er hjemme da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...