Gå til innhold

Hva hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniel Andreas eller Mathias Andrè? Samboeren er usikker nå,men jeg er Fornøyd med Daniel Andreas :) Kan ta Mathias neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig, veldig glad i navnet Daniel, så jeg hadde valgt Daniel Andreas :)

Skrevet

Takk for svar :). Håper vi blir enig :) Tror egentlig han ønsker begge 2 :) så skal nok prøve og overtale han med og vente med Mathias :)

Skrevet

Vente t barnet kommer sia dåkke e så usikre?

Skrevet (endret)

Gud som dete styrer med dette navnet. Kanskje legg det litt på vente til dere vet kjønn eller til h*n et født !?!

Endret av Mini&Meg
Skrevet

trenger ikke og svare hvis det ikke angår navnet :)

Skrevet

Hva med Daniel André? Synes Daniel er absolutt finest :-)

Skrevet

Jeg elsker Daniel, men verken Mathias, Andrè, eller Andreas er noe fint.

Jeg er bare så gørr lei av Andrè, jeg synes så mange heter Andrè om de har et mellomnavn! Sander Andrè, Morten Andrè, Trym Andrè... Jeg kjenner/hører om så mange som har Andrè i navnet sitt, at jeg rett og slett ikke kan fordra det.

Mathias er helt ok, men ikke særlig pent. Andreas synes jeg er så "hardt".

Skrevet

Tusen takk for svar Daniel Andrè blir det ikke blir Daniel Andreas,siden det er oppkalling etter faren og Oldefedrene ;)

Takk for inn spill Ja Daniel er nydelig :). Liker Mathias og Andreas veldig godt også, Andrè er det faren som ønsker,så han må nesten være med han også, han liker Daniel,Andreas og Mathias og da :)

Skrevet

Herlighet for et styr dere gjør ut av det navnet! Vent nå hvertfall til dere vet kjønnet før dere blir enige om guttenavnet (som ikke det er sikkert dere får bruk for engang) .....

Skrevet

ikke skriv,hvis det ikke handler om navn !!!! Det som er spørsmålet her

Skrevet
ikke skriv,hvis det ikke handler om navn !!!! Det som er spørsmålet her

Det er faktisk betimelig å kommentere dette, da det grenser til spamming av forumet med disse navnetrådene...

Skrevet
Daniel Andreas eller Mathias Andrè? Samboeren er usikker nå,men jeg er Fornøyd med Daniel Andreas :) Kan ta Mathias neste gang.

Skriv ikke Andrè, men André. Andrè skal etter norsk standard leses "Andræ".

Skrevet

Andrè er Uaktuelt Uansett bak Daniel :). Takk for svar lallala Blir nok mest Sannsynlig det nå da :) Så sparer vi Mathias Andrè til neste barn hvis det er en gutt :)

Skrevet

Andrè er, som M987 skrev, feil skrevet. Det skal skrives André hvis dere vil ha med aksenten.

Alle komber med de tre navnene Daniel, Andreas og Mathias går. André er etter min mening oppbrukt og utdatert, så det ville jeg ikke benyttet. Beklager.

Skrevet

Er mye brukt,men han blir jo uansett bare kalt Mathias :). Men virker som denne gangen at det blir Daniel Andreas :)

Skrevet
Er mye brukt,men han blir jo uansett bare kalt Mathias :). Men virker som denne gangen at det blir Daniel Andreas :)

Lurer på hvorfor du skal ha to navn hvis dere bare skal bruke det ene?

Skrevet

Fordi både jeg,faren og storebroren hans har 2 navn :)

Skrevet

Takk for svar :) Tydelig hva folk liker best :) Samboeren mente på at vi kunne bruke alle 4, NEI helt uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...