Gå til innhold

Vann i kroppen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt enkelte dager hvor det er mye vann, men det går over for min del.. :) husk å drikke nok vann, og fysisk aktivitet er også viktig. Etter flere dager med mye vann i kroppen forsvant nesten 2 kilo etter en lang søndagstur :) om det var tilfeldig vet jeg ikke, men å plutselig legge på seg 2 kg til å ta av 2 kg er det vel ikke helt tilfeldig :)

Hatt det sånn i 5-6 uker nå.. Er 38+3..

Værst om morgenen.. Fingrene er helt stive å henger seg opp litt når jeg bøyer dem.

Har og smerter i leddene i fingrene. Fått beskjed om at det er vannet som gjør dt så må nok bare holde ut til etter fødsel :-)

Ikke så mye man får gjort, men drikk mye vann å vær i aktivitet :-)

Annonse

Gjest Shanti ♥

Samme her, "stinn" av vann i fingrene, store vannrynker av klærne, og skoene er nesten for små.. Lurt å holde seg unna saltet som de andre foreslår. Selv er jeg litt for glad i farris.... Så lenge blodtrykket er pent og vannet ikke for plagsomt tror jeg det går greit :)

Er 38+1 og har ingenting vann i kroppen ennå.

Men drikker MYE vann, holder meg unna salt mat og mosjonere mye. Vet ikke om det har noe å si eller om det ligger i genene.

Mamma hadde aldri vann i kroppen

Det har nok en del å si, samtidig som det rett og slett bare er sånn det er...

Altså, første svangerskap hadde jeg ikke noe vann i kroppen.. Før siste ukene, da EKSPLODERTE det. "det er det verste jeg har sett" flira jordmor da jeg kom inn på føden.

Andre og tredje svangerskap hadde jeg null i ødem hele veien

Denne gangen har jeg hatt next to nothing, helt til nå på slutten, nå har jeg kjempemasse.

Tror de sa det har noe med nyrefunksjon og diverse å gjøre, men stort sett bare hvordan kroppen din reagerer på belastningen. Jeg bærer store barn og det er veldig tungt for kroppen. Så reagerer den med å "pumpe seg opp"

Men blodtrykket mitt er veldog lavt, alle andre verdier er supre. Så jeg er litt snurt, for hadde det ikke vært for alt dette vannet, så hadde eg vært i kjempeform!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...