Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal i gang med AID forsøk i oktober på Medicus, og lurer litt på om det er noen som har vært gjennom dette tidligere og hvordan dette gikk?

Ble du gravid med denne metoden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei,

jeg gjennomgikk nettopp min andre aih i går. ble altså ikke gravid på første forsøk og venter nå i spenning...

jeg har hørt mye forskjellig angående denne metoden. har hørt om folk som har blitt gravide på første, andre og tredje forsøk... men har også hørt om folk som det ikke har funka for. usikker på hvor mange egentlig som prøver så mange flere ganger enn rundt 4 før de går videre til mer avansert assistert befruktning.

lykke til i oktober!!! :)

Endret av all i want is u
  • 2 uker senere...
Skrevet
Hei! Vi skal i gang med AID forsøk i oktober på Medicus, og lurer litt på om det er noen som har vært gjennom dette tidligere og hvordan dette gikk? Ble du gravid med denne metoden?

Masse lykke til!!! Det kan funke :) Jeg ble nettopp gravid på 3. AIH ved Porsgrunn.

Skrevet

Hei,

Vi er i gang med 3 AIH forsøket ved Rikshospitalet. Siden jeg har pcos, så fremkaller jeg nå mensen med primolut.

Planlagt innsett uke 42.

Skrevet
Hei! Vi skal i gang med AID forsøk i oktober på Medicus, og lurer litt på om det er noen som har vært gjennom dette tidligere og hvordan dette gikk? Ble du gravid med denne metoden?

Hei Hei!

Vi er på vårt 3 forsøk med AID. Ble inseminert 23 sept, så er komme til 8 dpo. Har lyst å teste hele tiden, men må bare smøre meg inn med tålmodighet. Gikk forresten på lutinus de to første gangene, og går på lutinus denne gangen også.

Har ved alle forsøkene kjent "graviditetssymptomer", men denne gangen er det kommet litt flere på banen... blant annet det at det verker nå innmari ved korsryggen, og brystvortene er forferdelig ømme. Og disse står ikke som bivirkninger til lutinusen :) Så krysse krysse!

Masse lykke til, hold oss oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...