Gå til innhold

Bilstol - vanskelig valg

Anbefalte innlegg

Har lest litt om bilstoler og står mellom disse 3:

BeSafe Izi Go

Britax BabySafe Plus

Maxi Cosi Pebble

Noen som vet vekten på disse stolene? Heller mest mot Besafe, men syns det er dumt den ikke har base uten isofix. Noen som har fordeler og ulemper ved disse?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972651-bilstol-vanskelig-valg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:)

Da fant jeg også vekten på Maxi Cosi Cabriofix som var 3,5 kg. Skjønner ikke helt forskjellen på Cabriofix og Pebble, men har nå bestemt oss for BeSafe:) Likte solskjermen bedre på den, samt det er mange flere farger å velge i. Også ikke minst at det har gjort det veldig bra i tester:)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

BeSafe Izi Go

Britax BabySafe Plus

Maxi Cosi Pebble

Noen som vet vekten på disse stolene? Heller mest mot Besafe, men syns det er dumt den ikke har base uten isofix. Noen som har fordeler og ulemper ved disse?

Pebble kan brukes med og uten isofix, finnes to typer baser. Vi har isofix men foreldrene mine skal kjøpe basen for deres bil uten isofix

BeSafe Izi Go

Britax BabySafe Plus

Maxi Cosi Pebble

Pebble kan brukes med og uten isofix, finnes to typer baser. Vi har isofix men foreldrene mine skal kjøpe basen for deres bil uten isofix

Sikker? Kan ikke pebble kun brukes med familyfix basen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...