ebeline Skrevet 18. september 2012 #1 Del Skrevet 18. september 2012 Før han begynte å sette nåler sa han at jeg kunne risikere og bli litt svimmel. La meg ned å han tok ned strømpene min for han skulle sette i heina "oppå rista" 1 nål ok 2 nåler ok kjente det tok godt tak i magen så va det den andre fot risten 1 nål der ble jeg varm mellom bena å 2 nål da ble jeg gal svimmel.. Å han sa at normalt å vli svimmel men som oftes når han satt de på bena så justerer han på de flere ganger at normalt sett går ut og kommer inn igjen fordi tage i magen og ryggen å framme i hønaslepper kort tid etter han har satt de men det gjorde ikke det på meg i dag +svimmelheten ville ikke gi seg. Det var så gale at jeg følte jeg bare sku svime av så etter ett par minutter sa han at han bare ville ta de ut. At jeg reagerte så sterkt kunne bety at kroppen min er ganske klar for han sa at det holt me de 4 nålene jeg fikk i dag så fikk vi ta noen andre i måren. Å avsluttet med å si "vis du ikke kommer i måren vet jeg hvorfor" Helt syytkt andre som har oppleft dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972615-sterk-reaksjon-mens-jeg-fikk-modningsakupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå