Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 30 men er sååå lei!!! Absolutt ingen energi, kunne sovet hele døgnet, sover forferdelig dårlig på natta, kynnere, klør over hele kroppen.. er rett og slett MØKKLEI!! :( Håper det skjer noe om n mnd lr no sånnt , for ser mørkt på å gå sånn i 2 mnd :( sånn.. da fikk jeg blåst ut litt:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972613-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5hhhh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det går over her også:) til vanlig har jeg masse energi, men nå er det sånn at om jeg fx tar helgavasken en dag, så er jeg sofaliggende i tre dager etterpå:( men får da håpe det går seg til framover:) godt å høre at det ikke er.bare meg som har det slik ;)

Jeg har dessverre ikke lov til å gjøre noe pga litt løs morkake, så må ta ting som er lett. Så blir ikke mye husarbeid her.

Men er jeg ute å shopper litt så ligger jeg rett ut resten av dagen og dagen etter.

Det er slitsomt nå på slutten,

Annonse

Jeg begynte å blø skikkelig i uke 31 og ble sendt til sjekk. Måtte sendes med ambulanse for sikkerhetsskyld.

Og de så dette på ultralyd. Var på observasjon i 3 dager før jeg fikk lov hjem igjen. Har heldigvis ikke hatt mer plager etter dette men er veldig påpasselig over hva jeg gjør.

Jeg har dessverre ikke lov til å gjøre noe pga litt løs morkake, så må ta ting som er lett. Så blir ikke mye husarbeid her. Men er jeg ute å shopper litt så ligger jeg rett ut resten av dagen og dagen etter. Det er slitsomt nå på slutten,

Shopping er værst....huff, gå å tråkke rundt på et kjøpesenter nå er pyton ;) Vondt overalt......

Jeg har dessverre ikke lov til å gjøre noe pga litt løs morkake, så må ta ting som er lett. Så blir ikke mye husarbeid her. Men er jeg ute å shopper litt så ligger jeg rett ut resten av dagen og dagen etter. Det er slitsomt nå på slutten,
Shopping er værst....huff, gå å tråkke rundt på et kjøpesenter nå er pyton ;) Vondt overalt......

Mhm, håper det ikke blir mer shopping før han kommer men lite trulig :P

Er også rimelig lei.... Låner rullestol når jeg er på shoppingsentre jeg:) Ellers har jeg ikke sjans. Og både på nordbysenteret og i charlottenberg har de mart-cart (elektrisk), så harryshopping har det blitt også:)

Gjest Shanti ♥
Blir så svimmel av å stå å gå jeg, så ser mye på ting på nederste hylle i butikkene:) for da kan jeg sitte på huk en stund:D

Haha, omvendt her, sliter med å komme meg opp igjen hvis jeg først har satt meg på huk (er fysisk tungt, og blir svimmel).. glemmer meg stadig vekk og setter meg på huk for å se på varene før jeg kommer på at *pokker*; nå blir det vanskelig å komme seg opp igjen :D

Blir så svimmel av å stå å gå jeg, så ser mye på ting på nederste hylle i butikkene:) for da kan jeg sitte på huk en stund:D
Haha, omvendt her, sliter med å komme meg opp igjen hvis jeg først har satt meg på huk (er fysisk tungt, og blir svimmel).. glemmer meg stadig vekk og setter meg på huk for å se på varene før jeg kommer på at *pokker*; nå blir det vanskelig å komme seg opp igjen :D

Ja dette synes jeg er vanskelig også, men spesielt for knærne som ikke er vant med denne tunge kroppen ;) Sitter på alle krakkene som er i kjøpesentret, og reiser meg ikke før gubben drar meg videre ;) Nå er alt i hus her, så nå kan babyen bare komme......om 8 uker eller noe ;)

Annonse

Greit med alt av benker o.l ja :) har noe småtterier som må i hus før mini kommer vi, men får ta en shopperunde en dag formen er på topp:) Men kunne ha fått sovet om natten syns jeg :( våkner alt mellom 3 og på morgenen, men så tar jeg til gjengjeld en lang dupp på formiddagen da:) så søvnmønstret er heeelt bak mål :) men det må da gå over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...