Gå til innhold

Gode forslag mot åreknuter og tydelig blodårer på beina

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag som virker. Bruker støttestrømper fra jeg står opp til jeg legger meg. Har virkelig fått "fæle" legger/lår.

Flere som har samme problem som meg?

Kremer? Massasje? Something.....

Jeg er 21 uker på vei.

Fortsetter under...

Det beste skal vissnok være å ha beina høyere enn resten av kroppen - uten at je har funnet noen praktisk måte å få til det uten å tilbringe hele dagen på sofaen... Hvis det er noen trøst: det finnes adskillig værre steder å få åreknuter under graviditet...

Noen som har forslag som virker. Bruker støttestrømper fra jeg står opp til jeg legger meg. Har virkelig fått "fæle" legger/lår.

Flere som har samme problem som meg?

Kremer? Massasje? Something.....

Jeg er 21 uker på vei.

Jeg sliter med sprengte årer / åreknuter og blodårer som står ut av beinet . Har dessverre ikke vært nok flink mes støttestrømper osv i sommer men bruker det nå. Uke 32 .. Ikke stå i ro , da er det bedre å gå. Ligge med beina høyt og gå er det eneste som hjelper bortsett fra støttestrømpe/bukse. Etter fødsel får du legen til å sende henvisning til sykehus for fjerning av knutene. De de ikke tar kan du få fjernet på privatklinikker

• 2 måneder senere...

når du har brukt støttestrømper i 2-3 mnd etter fødelen kan du se om det er nødvendig å foreta et inngrep. På facebooksiden: åreknuter- moderne behandling kan du se hvem som utfører moderne behandling av åreknuter samt mye info om åreknuter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...