Gå til innhold

Oppblåst mage!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ, deilig Å høre at vi er flere ;)

Jeg har alltid hatt litt mage, men synes den er klart større nÅ, bare 5+5 inn i svangerskapet! Jeg tenker at om det skal fortsette sÅnn, sÅ ... ja... sÅ godt Å lese at det kan gi seg litt, men det er leeenge til uke 12, da ...

Hiver meg innpå her og joiner denne oppblåstheten. Noen ganger har jeg tenkt at kroppen forbereder oss til hvordan vi vil komme til å se ut med stor mage. For nå kunne jeg like gjerne vært 5mnd på vei selv om jeg bare er 6uker på vei.

Så godt vi er flere. Det er fryktelig frustrerende, raser også igjennom kleskapet om morgenen i håp om å finne noe som skjuler litt. Men idag mistet jeg lysten på kaffe også, og det blir også veldig tydelig. Spesielt på jobb. Lurer på å bestille tidlig UL, for å se at alt er bra. For da gjør det ikke noe om jeg blir "avslørt" :)

Annonse

dere? når merket dere denne oppblåste magen første gang???

jeg ble inseminert på mandag og har siden i går hatt mer gassproduksjon enn vanlig, hehe. akkurat nå er det så mye der nede at jeg har veldig vondt i magen...

typisk dette her. for hver gang så merker jeg "nye" symptomer, og så tror jeg at jeg er gravid. sikkert ikke gravid denne gangen heller, men med ømme pupper, stikkinger i eggstokkene, og oppblåst mage 3 dager etter inseminasjon så er det veeeldig vanskelig å la være å håpe...

Endret av all i want is u

Jeg merket det i slutten av forrige uke. Etter sånn jeg har regnet ut et jeg 6 uker i morgen. Tok på meg mammabukse idag, og det var nydelig,syns at magen ser større ut. Så tror jeg får holde meg til vanlige bukser en stund til. Ihvertfall på jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...