Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Gravid? Alt nå? På 2.pp?? lett panikk.. Men herregud så deilig! :-) :-) Etter forrige runde med 1 BO, 1 SA, noe dårlig svømmere hos mannen og total prøvetid tett opp mot 2 år før jeg til slutt ble gravid og fikk en nydelig datter i nov 2010, så hadde jeg virkelig ikke forventet det så fort. Rett inn på forumet faktisk. Sånn er det når man ikke har tenkt til å dele nyheten med familie og kjente før de første usikre 12 ukene er gått. Måtte bare inn her og juble litt!! Gratulerer til alle andre her inne også forresten! :-D
☆chiquita☆ Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Gratulerer!!! Samme her! 2.pp og har så lyst til å skrike det ut!! Men det får bare være her foreløpig:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2012 Tusen takk :-) Er jo ikke såå lenge siden sist, men føler jeg ikke husker noenting. Bare å vente på at de første ukene skal gå. spent på om jeg klarer å skjule det på jobben. Klarte de første kvalme(!) 12 ukene sist gang uten at noen oppdaget det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå