Gå til innhold

Er det "hemmelig" hva hus blir solgt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp solgt huset mitt og naboer lurer jo selvfølgelig på hva jeg solgte for. Er det litt sånn "hemmelig" eller er det info som er helt greit å fortelle videre?

For meg har det ingen betydning at de vet hva jeg solgte for men tenker på de som kjøpte, at de kanskje ikke vil at alle skal vite det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her står alle salg oppført i lokalavisa etter noen mndr, så for de som vil skjule summen, varer ikke den gleden lenge.

Synest det skulle vært en privatsak, men tror ikke det er det.

Skrevet

Samme her, står i den lokale boligavisen 1 gang i mnd.

Skrevet

Nei, det er vel ikke noe å skjule? Naboene er sikkert interessert fordi det sier noe om prisnivået i nabolaget, og hva verdien på egen bolig kan være. Her står det med jevne mellomrom en liste i avisa over hva som er solgt, pris og til hvem, og den kan jo alle se :)

Skrevet

Husker da jeg kjøpte mitt hus , så lurte naboene på hva jeg betalte. Ville ikke ut med summen da jeg mente det var en privatsak mellom segler og meg.

Noen uker seiner kommer en nabo og forteller meg hva jeg kjøpte huset for, for det visste hun, siden det stod i avisen. Var forøvrig sånn jeg fikk vite at det kom i lokalavisen noen g i året.

Skrevet

Det legges ut på nettet også etter en stund, så det er ganske offentlig info.. Som skattelistene :P

Skrevet

Ikke hemmelig nei! Et hus her i gata ble solgt for et par uker siden, jeg ringte megleren et par dager etterpå og spurte og salgssum, null stress :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...