Gå til innhold

Lamellgardiner vs vanlige gardiner, noen som har peil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå for lamellgardiner i det nye huset hvor det er større vinduer som går mot gulvet, er det noen som har noen innspill rundt det å droppe vanlige gardiner helt i stue? erfaringer med lameller?

Takk!

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har foreløpig ingen gardiner i stua. Ville bo oss litt inn først. Ser absolutt behovet for et eller annet foran de største vinduene pga solskjerming. Blir fryktelig varmt her på ettermiddagene. Vi kommer nok til å få lameller, har flere venner som kun har det i stua. Stilrent og fint ;)

Skrevet

Hadde bare lamellgardiner i stua der vi bodde før.

Med en gang var jeg kjempefornøyd, men ble etterhvert dritt lei og syntes de ga så lite til rommet.

I tillegg gikk vi for den billige typen som en monterer selv og de løsnet hele tiden. Så få i det minste noen profesjonelle til å ordne det.

Koste meg med å endelig kunne kjøpe gardiner da vi flyttet.

Skrevet

Jeg forbinder lamellgardiner med kontoret, så ville aldri valgt det hjemme!

Skrevet

Jeg forbinner lameller med kontor. Har det selv på kontoret mitt og ville aldri hatt det i huset.

Er mye finere med gardiner synes jeg.

Skrevet

Vil bare gjøre deg siste anonyme bruker oppmerksom på at ved å gå inn på profilen din, ser man at du svarer og motsier deg selv....

Mange "artige" innlegg fra deg;-)

Annonse

Skrevet
Vil bare gjøre deg siste anonyme bruker oppmerksom på at ved å gå inn på profilen din, ser man at du svarer og motsier deg selv.... Mange "artige" innlegg fra deg;-)

Haha! Er du teit eller bare later du som?? :D

Skrevet
hehe.. nei ganske smart;-) Underholdende du!

..... Håper du tuller..... Du vet at "anonym bruker" er alle oss som signerer anonymt....? Eller tror du helt seriøst at jeg alene har skrevet 225 131 innlegg? ;)

Skrevet

Takk for tilbakemelding, jeg syns jo det finnes så mange fine lameller i fine freshe farger, er enig i at gardiner kanskje er litt mere "koselig", men det er jo et skikkelig styr hvis de må legges opp, og veldig kostbart når man bytter de ut 2 ganger i året..

Flere med innspill?

Skrevet

Trenger ikke legge opp da? Feks på ellos kan du søke på mange forskjellige lengder.. Og man trenger vel strengt talt ikke bytte gardiner to ggr i året..? Jeg bytter aldri..

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

aner ikke, kommer vel an på hva man vil ha....

Annonse

Skrevet
Trenger ikke legge opp da? Feks på ellos kan du søke på mange forskjellige lengder.. Og man trenger vel strengt talt ikke bytte gardiner to ggr i året..? Jeg bytter aldri..

Har alltid måtte legge opp 220 lengde, skikkelig mas rett og slett, 160 blir for korte...

Jeg pleier å bytte et par ganger i året jeg, lysere gardiner i sommerhalvåret og litt lunere mot høst og vinter, og plutselig ramlet jeg over noen jeg syntes var fine her og der.. hehe, for en problemstilling egentlig.. jaja.. :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...