Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Er det noen her som bor i Ås kommune og kan si noe om hvordan det er Å bo der? Vurderer Å kjøpe et hus pÅ Rustad.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Det er veldig bra sted å bo, Rustad er skolen de fleste som er herifra vil at barna skal gå på. Koselig område og bo, bra barnehager og skole. Det er nok mange som bor her som selv har vokst opp her, men kommer også stadig nye fra Oslo og andre steder som ønsker enebolig til en overkommelig pris.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Vi bor i Ås og trives veldig godt her! Godt med aktivitetstilbud til barn i alle aldre og jevnt over godt miljø. Jeg bor et stykke unna Rustad selv, men hører mye bra om skolen der. Det er mye utbygging av nye leiligheter her de siste årene, noe som har ført til at det er flere eneboliger av eldre årgang som legges ut for salg (fordi besteforeldregenerasjonen nå flytter i leiligheter når det bygges så mye). Kan få mye bra hus for pengene, ov mitt inntrykk er at det er veldig populært, sjelden noe ligger lenge for salg. Dere har sikkert sett dere ut et hus, har du utleiedel der? Pga UMB er det veldig lukrativt å ha utleiedel her, får bra priser for utleie. Når veterinærhøgskolen også kommer hit om et par år blir det enda bedre marked for utleiere. Velkommen til Ås, jeg kan absolutt anbefale det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå