Gå til innhold

Mistet mamma dager før fødselen...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå en datter på 4 måneder. Mamma har hatt kreft i 6 år, men har vørt i god form hele tiden. Hun ble plutselig mye dårligere rundt påske. Var ikke forberedt på at hun ikke skulle få møte babyen vår. Hennes siste ønske var å få leve så lenge at hun fikk oppleve å se babyen. Mamma døde 5 dager før babyen ble født...hadde med babyen i begravelesen hennes. Noen som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Hei Jeg har nå en datter på 4 måneder. Mamma har hatt kreft i 6 år, men har vørt i god form hele tiden. Hun ble plutselig mye dårligere rundt påske. Var ikke forberedt på at hun ikke skulle få møte babyen vår. Hennes siste ønske var å få leve så lenge at hun fikk oppleve å se babyen. Mamma døde 5 dager før babyen ble født...hadde med babyen i begravelesen hennes. Noen som har opplevd noe lignende?

Hei.Jeg har ikke opplevd helt det samme.Men jeg vil bare si at jeg føler så inderlig med deg!

Må ha vært tøft å være gravid samtidig som mamman din har vært meget syk.

Så utrolig leit at hun ikke rakk å se babyen.Forhåpentligvis så finnes det noe etter dette livet og kansje hun har sett henne likevel..

Min mamma døde for snart 3 år siden..Ble 54 år

Hun fikk leve å se mitt første barn , jeg har fått 2 barn etter dette og siste er nå 4 uker.

Det er vondt og sårt at hun ikke har fått gleden av og se jentene mine og svangerskapene har vært preget av mye sorg og savn..

Sender deg mange klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...