Gå til innhold

Ringe føden?

Anbefalte innlegg

Er 41+2 og temmelig lei... Har hatt masse kraftige og ubehagelige kynnere den siste uken, og nesten hver kveld/natt har jeg kjent at "nå" skjer det snart. Våkner dessverre (dvs, jeg våkner dersom jeg har vært så heldig å få sovet noe iløpet natten...) like skuffet hver morgen:(

I natt var jeg på do i halv4-tiden, og etter det fikk jeg ikke sove igjen. Hadde helt sinnsykt vondt helt nederst i magen (omtrent bak trusekanten liksom), akkurat som kraftige menssmerter. De begynte svakt, bygde seg opp for så å forsvinne en liten stund, før de kom tilbake på samme måte. Kjente det også litt i korsryggen. Stod opp i halv7-tiden, og har ikke kjent så mye etter det. Har spist mat og fått meg en 2-timers blund på sofaen.

Har kjent liv, men ikke så veldig mye. Har i tillegg et sinnsykt press nedover i underlivet, det er vondt å gå på do og det er vondt å gå generelt. Har også litt økt utflod idag. Det eneste jeg ikke har merket er sammentrekninger i magen, altså kynnere/rier der magen blir hard...

Er dette noe å ringe føden for, eller er det bare å vente til jeg kjenner skikkelige rier?

Er forøvrig 2.gangsfødende...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972496-ringe-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...