Gå til innhold

Testen er svakere i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den øverste er tatt på søndag

Den midterste i går

Og den siste i morgest. Ser den jeg tok i dag er svakere, kan det være noe med kvaliteten kanskje?post-580785-0-63165800-1347960871_thumb.jpg

Ikm er på torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et par tester som ble svakere når jeg ble gravid denne gangen - men jeg var sannerlig gravid likevel :-)

Det kan være at det rett og slett er litt mindre fargestoff på dagens test. Den er jo fremdeles fin og positiv!

Skrevet

En skal egentlig ikke sammeligne fargen på testene. Som hun over sier så kan det komme an på hvor mye fargestoff det er i testen.

Skrevet

Mener å ha lest at fargen kan variere fra test til test. Selv har jeg tatt fleretester ved korte mellomrom og ingen er like. Men etter ukesvis som gravid har jeg slått meg til to med at det er normalt :)

Er det ikke noe slik at om man tester for lenge etter ikm så kan det være svakere strek rett og slett fordi det er for høyt hcg nivå? Vet ikke hvor jeg har det fra.

Men tror uansety du kan ta det helt med ro :) (jeg veit.. Lettere sagt enn gjort)

Skrevet

Opplevde akkurat d samme. Bare at mine var svakere. Tok en digital som viste gravid. No er jeg 10+2 uker :) Gratulere du er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...