Gå til innhold

Bake kanelsnurrer i muffinsform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså rulle deigen som vanlig og lage vanlige snurrer, men steke dem i ovnen i muffinsformer.. Eller vil de feste seg i formen og bli vanskelige å få ut? Tenkte kanskje det kunne være fint for å få dem litt mer "bursdagspyntet" :)

Skrevet

Eg gjer det. Mi erfaring er at dei formene som er ubrukelege til muffins fordi dei løsnar frå kakene er best til kanelbollar. Du kjem til å tru du har gjort noko dumt når du prøvesmakar og oppdagar at dei heng fast i forma, men når bollane er kalde løsnar dei.

Skrevet

Så flott! Da satser jeg på at dere har rett og setter jeg i gang :)

HI

Skrevet
Eg gjer det. Mi erfaring er at dei formene som er ubrukelege til muffins fordi dei løsnar frå kakene er best til kanelbollar. Du kjem til å tru du har gjort noko dumt når du prøvesmakar og oppdagar at dei heng fast i forma, men når bollane er kalde løsnar dei.

Kva former synes du er ubrukelege til muffins fordi dei løsnar, stjerna? Eg vil gjerne ha former som løsnar litt lettare frå muffinsar med lite smør i deigen.

(er forresten veldig kjekt at du har byrja å skrive nynorsk, trur ikkje du gjorde det før :))

Skrevet

Kva former synes du er ubrukelege til muffins fordi dei løsnar, stjerna? Eg vil gjerne ha former som løsnar litt lettare frå muffinsar med lite smør i deigen.

(er forresten veldig kjekt at du har byrja å skrive nynorsk, trur ikkje du gjorde det før :))

Viser til mitt innlegg på krangle angåande nynorsken.

Eg har funne ubrukelege muffinsformer på matbutikken, som har fått nytt bruksområde (o glede, hatar å kaste). Har kasta innpakninga, diverre.

Ellers er eg glad i fleirbruks silikonformer til feittfattege muffins.

Skrevet

Mens jeg har dere her, pensler dere kanelsnurrene med egg på toppen? Tenkte kanskje det kunne bli bra med litt perlesukker på toppen av eggpenslinga?

HI

Skrevet

Mens jeg har dere her, pensler dere kanelsnurrene med egg på toppen? Tenkte kanskje det kunne bli bra med litt perlesukker på toppen av eggpenslinga?

HI

Eg penslar med melk rett etter at dei er ute av omnen, høyres tullete ut men bollane blir blanke utan å få egghinne (og små eggallergikarar er trygge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...