Gå til innhold

Jeg må bare smile og le når min datter ser alvorlig på dokka si og sier: Ikke lov å slå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en herlig alder ja :)

Det er så morsomt å høre på de veslevoksne samtalene de har med dukkene sine. Og noen ganger kommer det ting hvor du egentlig bare ser deg selv. Jeg skjønte ikke hvorfor datteren min noen ganger satte hendene på hoftene sine og sukket... før mannen informerte meg om at jeg gjorde det samme hver gang jeg er litt oppgitt ;)

Kjenner meg igjen i det med å se seg selv i barnet sitt. Guttungen min kommer med et oppgitt sukk og himler med øya noen ganger og det tok meg litt tid å skjønne at det er meg han kopierer ;)

Hihi.. kommer noen ting fra ungene her også som jeg bruker å si til dem..

F.eks om jeg og mannen tuller med hverandre så kommer det "Nå må dere ikke krangle".

Eller om vi sier pokker i nærheten av vesla så kommer det " Ikke si pokker, gjør sånn.." og så vifter hun med neven..... (akkurat den skjønner jeg ikke hvor hun har fra da :P)

Og så har jeg en guttunge som har vært fæl til å liste seg ned på morran for å stjele is i fryseren og han har da fått beskjed om at det ikke er lov.. så når vesla er på vei ned i håp om å få seg en is og jeg kommer ut av soverommet så står guttungen der " NEI, det er IKKE lov til å ta is". (Som om han ikke hadde gjort det selv om jeg ikke hadde kommet) :D

Kunne vel fortsatt i det uendelige egentlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...