Gå til innhold

Jeg er takknemlig for dagen idag. Hva er det du er takknemlig for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er takknemlig for at jeg er frisk, og har en god helse.

Jeg er takknemlig for at jeg har en fantastisk familie.

Jeg er takknemlig for verdens beste kjæreste/mann.

Jeg er takknemlig for at jeg har blitt mor for den vakre barnet mitt.

Jeg er takknemlig for de beste vennene i hele verden.

Jeg er takknemlig for alle mulighetene jeg får.

Jeg er takknemlig for alle de som bryr seg om meg.

Jeg er takknemlig for at jeg lever her og nå.

Jeg er takknemlig for at jeg har tak over hodet.

JEG ER TAKKNEMLIG FOR DAGEN IDAG.

Det er så utrolig mye å være takknemlig for. Det er viktig å være takknemlig - ikke ta alt for gitt. Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er takknemelig for at jeg aldri hørte på fordommene til de rundt meg. At jeg turte gå min egen vei og stole på egne valg.

Så hver dag ser jeg på mine 4 fantastiske flotte, friske barn. å vet at jeg har vært heldig. Har en mann de fleste beundrer og som jeg elsker av hele mitt hjerte.

Så er takknemlig hver dag. Dette minner jeg meg selv også ofte på. Selv om ungene krangler så kan jeg smile fordi jeg har så hærlige sterke individ til barn.

Skrevet

Jeg er takknemlig for sønnen min som er frisk og verdens skjønneste, for verdens beste partner og for all kjærligheten jeg har i livet.

Skrevet

Jeg er takknemlig for at bf har stått opp med jenta vår idag, så jeg har fått sovet lenge for første gang på 6 mnd. Deilig!

Også er jeg takknemlig for at jeg valgte å beholde da jeg ble gravid, selv om jeg og bf ikke holdt sammen.

Skrevet

Jeg er takknemlig for at mine barn er friske og for at min datter ikke har en verre diagnose enn det hun har, for jammen finnes det mange av de:s

Jeg er takknemlig for at jeg var så heldig å bli født i Norge og for all hjelp min datter får i bhg som hun nok ikke ville fått i mange andre land

Er takknemlig for mine fantastisk foreldre, søstre, svogre, besteforeldre, og niese.

Og ikke minst så er jeg takknemlig for livet:)

Skrevet

Jeg er takknemlig for den lille familien min.

Jeg er takknemlig for at sønnen min liker seg så godt i barnehagen, slik at det er lettere for meg og jobbe skift ;)

Ellers er jeg takknemlig for en kopp kaffe om morgen, og et herlig barne smil etter fulgt av en bamse kos, og suss som han sier.. Lykke for meg :)

Skrevet

Nå har jeg akkurat hørt den sangen som ble lagt ut her da, så akkurat nå er jeg takknemlig for at jeg har to friske små og har tid til å nyte morgenene og spise frokost sammen med dem, hente eldste i bygg tidlig og kose oss i sofaen med gode bøker før vi lager middag...

Skrevet

Jeg er så takknemlig for mine nærmeste som bryr seg om min datter og meg.

Jeg er takknemlig for legen som så mitt behov for sykemelding.

Jeg er takknemlig for Norge, fordi alt her er så bra.

Jeg er takknemlig for at jeg bor i denne plassen jeg bor på, og har naturen rett utenfor huset mitt.

Jeg er takknemlig for at vi har mat på bordet.

Jeg er takknemlig for at jeg endelig oppdaget at materielle ting ikke betyr noe.

Jeg er takknemlig for at jeg ser det vakre i mennesker og alt. Alt har sin skjønnhet.

Jeg er takknemlig for alt, absolutt alt. Vonde ting jeg har opplevd i livet, de har formet meg til å bli den jeg er i dag. Gode ting er samme sak. Gode råd og gaver jeg har fått.

Umulig for meg å lage liste, jeg er så takknemlig.

Skrevet

Jeg er takknemlig for at:

-jeg og samboeren fant tilbake til hverandre etter et samlivsbrudd og har aldri hatt det bedre enn nå

-hele familien har god helse

-vi eier et hus og har det romslig økonomisk

-sønnen min er frisk og helt perfekt i mine øyne (er INGENTING jeg irriterer meg over)

-jeg har en frisk baby i magen, og blir snart mamma til to!

-jeg har verdens beste familie som stiller opp, og som jeg har et nært forhold til

-at jeg er med i verdens beste venninnegjeng

-bestevenninna mi flyttet tilbake til hjembyen nå, og bosatte seg i et hus like ved oss,- barna våre kan gå mellom husene på besøk (de er jevngamle)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg er takknemlig for livet mitt, uavhengig av alle opp- og nedturene fordi de har fått meg dit jeg er i dag. Med verdens beste lille familie <3

Skrevet

Jeg er takknemlig for at min alvorlige sykdom, ikke har tatt livet av meg enda, og at jeg får enda en dag med min vakre datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...