LaMegSpire Skrevet 18. september 2012 #1 Del Skrevet 18. september 2012 Kjenner jeg er nervøs.. Det har blødd endel de siste dagene, så dette blir spennende. Har ingen smerter da heldigvis. Er 8+ 4. Kryss fingrene for meg, damer. Jeg oppdaterer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
møffins Skrevet 18. september 2012 #2 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg krysser det jeg kan.. hat selv hatt en det blødninger, så kjenner følelsen!! Masse lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annhelengs Skrevet 18. september 2012 #3 Del Skrevet 18. september 2012 jeg krysser alt for deg.. Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trikko Skrevet 18. september 2012 #4 Del Skrevet 18. september 2012 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 18. september 2012 #5 Del Skrevet 18. september 2012 krysser det som er for at alt er bra med spiren lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaMegSpire Skrevet 18. september 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 18. september 2012 Det gikk kjempebra! Er 9 uker i dag, og bønna er kjempsøt! Kommer til å blø enda mer, men ingen ting som tyder på at blødningene er skadelige for babyen. Åhhh- er så glad! Takk for alle lykkeønsker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På vei igjen <3 Skrevet 19. september 2012 #7 Del Skrevet 19. september 2012 ÅÅÅÅh sÅ bra! NÅ ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå