Gå til innhold

Fikk ny Bergans jakke i fjor sauda Down lady, men har nesten ikke brukt den og ønsker og selge den, hva tar man i pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo prøve, men vet den har vært på tilbud til 1700,- Evt kan du jo sjekke på finn.no om det ligger noen til salgs der og hvilken pris de ligger på... :)

Lykke til med salget.

Jeg handler en del på finn - liker å kjøpe bra ting brukt! Vurderer (og selge!) aldri noe som koster mer enn 50 % av nypris. Uansett hvor ubrukt varen er. Når jeg først kjøper brukt, skal det føles som et kupp, hvis ikke kjøper jeg heller nytt i butikken.

Jeg har denne selv og den er kjempegod. Men hadde aldri betalt mere enn 1000,- brukt, uansett hvor liten den er brukt.

Brukt er brukt, og mye kan skje på en uke.

Solgte min Bergans dunjakke for 1800 kroner og den var brukt halve vinteren i fjor så hvorfor skulle du ikke kunne få 1500-1600 kroner for den?? Bare gjerrigknarker som sier de ikke ville betalt mer enn 1000 kroner for den!

Gjest Heartbroken

Solgte min Bergans dunjakke for 1800 kroner og den var brukt halve vinteren i fjor så hvorfor skulle du ikke kunne få 1500-1600 kroner for den?? Bare gjerrigknarker som sier de ikke ville betalt mer enn 1000 kroner for den!

Bare gjerrigknarker som selger brukte klær, tror jeg heller vi sier :P

Annonse

Jeg synes at en gyllend regel er at det som selges bruk selges for halv pris.

Jeg gidder ikke kjøpe brukt for folk tar for mye.

Tenker heller at da tar jeg og legger til de siste hundrelappene og kjøper den ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...