Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Det ble sendt henvisning til undersøkelse pga hemoroider jeg har. Dette er mange mnd siden og plutselig ringte de i dag og spurte om jeg kunne komme i morgen pga en avbestilling. Fikk beskjed om å ta 240 ml klyx i kveld, og samme mengde i morgen tidlig. Dro på apoteket i dag og kjøpte inn utstyr, og fikk sjokk når jeg så str. :-( Hvordan i alle dager kan det være plass til så mye? Jeg har tatt sånn miniklyx noen ganger og sliter bare med den....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Tarmen er jo lang, det er plass:-) bare å slappe godt av og få det inn...
HvittHus Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Det er plass:-) Men bruk litt tid på å presse inn innholdet, slik at du slipper den verste sprengfølelsen. Ligg gjerne på siden, da føles det lettere. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Hehe legg deg i senga med flere kladder under så kan du bli temmelig overrasket over hvor mye som faktisk kommer ut! Du kommer til og drite ut sengen nærmest!:-)
kaklemor Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Hehe, flashback fra når jeg måtte ta så mye! Jeg stod på badet, og det gikk bra
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Legg deg på siden. Gjerne på venstre side fordi du da får lettere hjelp av kroppens anatomi med tanke på å få best mulig effekt av det du setter inn:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå