Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Det var datoen vi hadde startet å telle ned til, den magiske datoen for et nytt medlem av familien, et lite nurk å skulle føde. Og nå.. Nå sitter vi igjen med viten om hva vi har mistet. Denne gangen var prøve perioden på "kun" 2 år, etter 2 forferderlige år, klarte "vi" det..Så kom blødningene igjen i helga. Føler meg så forådt av egen kropp! Dette er vår 4 SA på de 2 årene, i tillegg har vi 7 SA og 4 MA, + 3 fødseler i uke 21, 25 og 31 bak oss, hvor vi har sittet tomhendte igjen. Føler meg så ufattelig lei, og håpet om at barnet vårt skal få søsken svinner henn. Merker jeg starter å gå lei,føler det har blitt for mye sorg og smerte ut av dette, og når ungen er 6 år, snart 7, så kan man jo starte å lure på hva slags søsken forhold de vil få?! Føler meg maktseløs. Må man virkerlig gjennom så mye smerte, for å innse at ens egen kropp er totalt ubrukelig som rugekasse?!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972282-03052013/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luddes mamma Skrevet 19. september 2012 #2 Del Skrevet 19. september 2012 Kjære deg. Så trist å lese at du har mistet - igjen. Det er så utrolig urettferdig... Har du fått noen svar på hvorfor du har mistet så sent 3 ganger? Selv har jeg akkurat mistet for 9:e gang. Nå sist i uke 17 for litt over 1 uke siden :-(. En liten jente med kromosonfeilen Triploidy - igjen. Samme sak skjedde i uke 14 for 4 år siden. Har også hatt 5 SA og 2 MA mellom uke 5-10... Har en gutt som snart blir 7 år (takk gudene for han), men håpet om et søsken forsvinner sakte med sikkert for hver gang det går til helvete. I dag har jeg i tillegg fått vite at jeg har 3 små fibroids (svultser) i livmoren. Jippi... Det er nok ingen trøst - men du er ikke alene om og føle deg maktesløs og mislykket som "rugekasse". Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Håper du har en bra mann som holder godt rundt deg nå som livet atter igjen viser seg fra sin dårlige side. Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972282-03052013/#findComment-144560652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Del Skrevet 19. september 2012 Kjære deg. Så trist å lese at du har mistet - igjen. Det er så utrolig urettferdig... Har du fått noen svar på hvorfor du har mistet så sent 3 ganger? Selv har jeg akkurat mistet for 9:e gang. Nå sist i uke 17 for litt over 1 uke siden :-(. En liten jente med kromosonfeilen Triploidy - igjen. Samme sak skjedde i uke 14 for 4 år siden. Har også hatt 5 SA og 2 MA mellom uke 5-10... Har en gutt som snart blir 7 år (takk gudene for han), men håpet om et søsken forsvinner sakte med sikkert for hver gang det går til helvete. I dag har jeg i tillegg fått vite at jeg har 3 små fibroids (svultser) i livmoren. Jippi... Det er nok ingen trøst - men du er ikke alene om og føle deg maktesløs og mislykket som "rugekasse". Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Håper du har en bra mann som holder godt rundt deg nå som livet atter igjen viser seg fra sin dårlige side. Stor klem fra meg Vi vet ikke hva som har hendt, ingen av fosterene har hatt noen feil, men jeg hadde prematurrier fra uke 26 med ungen vår også, så det ligger nok i meg, enda de ikke vet konkret. Det å bli gravid er "lekende lett", men det å klare å bære barnet i rett mengde mnd, det virker totalt umulig for kroppen min, mistet 4 turer før vi fikk barnet vårt også. Jeg føler meg bare ferdig, og denne gangen vurderer jeg å droppe noe videre prøving. Mannen er litt skuffet, men han forstår meg godt, det er jo jeg som må gjennom det fysiske, og det verste psykiske hver gang, og det tærer. Han er forståelsesfull, og stiller opp 100%for meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972282-03052013/#findComment-144560778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå