Gå til innhold

Falt på rumpa, ca 1 mnd på vei... Nervøøøøs....

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 1 mnd på vei, og da jeg var ute i stad var det gjørmete et sted og jeg skled og falt på rumpa. Fikk ganske vondt i halebeinet.

Så nå jeg er jeg jo nervøs for at dette kan føre til at jeg mister......

Går det an å være gravid og falle på rumpa og at det går bra? Jeg vet liksom så lite om hvor mye som skal til........ :-(

Fortsetter under...

Legen kan verken gjøre noe eller se noe når du kun er 4 uker på vei. Embryoet er jo ganske godt beskyttet inni magen , så det skal vel litt til at det skulle gjøre noe. Håper det går bra med deg :)

Jeg tror det går fint med den lille i magen din, som sagt ovenfor er den ganske godt beskyttet inni livmoren.

Jeg ramlet ned en trapp når jeg var 3mnd på vei og det gikk bra...

Men er du beskymret så ring legen og hør om du kan komme til sjekk

Det går no veldig bra :)

Jeg gjorde det samme i forrige uke, da var jeg 11 uker på vei. Ble også litt redd, og siden jeg hadde legetime den dagen uansett så tok jeg det opp. Ifølge legen er det max uflaks om det fører til at man mister. Babyen ligger VELDIG godt beskyttet! Som legen min sa så er de mer redd for det med fall når man er lenger på vei, for da kan det i verste fall føre til tidlig fødsel eller at morkaken løsner.

Du kan nok ta det helt med ro :)

Men som de andre sier, du kan jo alltids ta en telefon til legen og høre om de kan ta deg inn på en sjekk. Men for det første er det ingenting legen kan gjøre for å stoppe det om det skulle gå galt (noe jeg absolutt ikke tror det gjør) og for det andre er det veldig vanskelig å se noe når du er så tidlig i svangerskapet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...