Gå til innhold

Min siste uke her inne, flere?

Anbefalte innlegg

Dette sv.skapet har gått i rekordfart, og enda fortere går det nå mot termin 21 des og jula! Har en som akkurat har fyllt 2 og ei jente på 11 mnd å fylle dagene med (+2 tenåringer) så det er kanskje ikke så rart at tiden flyr. Sliten, men glad er jeg, merker det er tungt nå så ser utrolig frem til å få det overstått om noen uker. Her flyter det av barne og babyutstyr, både brukt etter disse 2, men også mye nytt:) Flere med termin rundt jul? Håper jenta kommer noen dager (ett par uker før), men jentene har brukt å komme på termindato, mens guttene har kommet et par uker før. Venter jente denne gangen også så regner med å gå ut tiden ja!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972264-min-siste-uke-her-inne-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker mitt 3 sv.skap gikk såååå sakte. Da var det jo 13 år siden sist og måtte holde meg helt i ro! Du skal se det går fortere nå. Går alltid fort fra oktober til januar iallefall:)

Annonse

Ikke mange dagene igjen for meg her inne heller, termin 15 desember. Merker at jeg kjenner det skal bli godt bare å kunne tenke at jeg er i siste trimester, under 3 mnd igjen nå!! :) Har ei lita snuppe på 2 år fra før så tiden går en del fortere denne gangen. Kjenner likevel det skal bli godt å få lillesøster ut! Ny ultralyd 15. oktober og DET ser jeg frem til! :)

Jeg også flytter snart over til det siste trimesteret, for aller siste gang.

Det kjenner jeg er heeeeelt ok ;)

Termin 24. desember, men har planlagt ks satt til 10 dager før, så her vet jeg jo når babyen kommer. Under 3 mnd igjen!!!!! :D

Syns tiden går raskere enn forrige svangerskap, men samtidig er jeg en del bekymret over ting og tang og det er et hinder bl.a. også med hvor sakte tiden også går.

Så gøy med termin samme dag da:) Håper vi føder i god tid før julaften da hehe:) Her bugner det av både nytt og brukt utstyr etter de to andre små:) Men mer i vente da hehe:)

Jeg har termin 25des, men håper han er like treg som storesøster som kom 9 dager over tiden:) vil heller ha et januar barn ja:) synes tiden har gått sakte, men veldig raskt også. Her er det fullt opp med ny jobb og flytting, så tiden kommer til å gå rasktfrem til 30nov når det er permisjon:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...