Gå til innhold

Jippi :) 2 cm åpning :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg slenger meg på denne! Er en uke på overtid i dag og har gått med 2 cm åpning i 2 uker.. Har hatt masse ekle kynnere siden uke 20. Ble strippet onsdag i forrige uke og har gått med maserier av og på siden da. Var temmelig heftig i gang på søndag, sikker på at det skulle skje noe da, men så stoppet det helt opp - kjedelig, kjedelig!

Har 1 barn fra før, som ble født på termin.

Skal på overtidskontroll nå i dag, så jeg er superspent på om disse riene har hatt noen effekt!

Annonse

Jeg slenger meg på denne! Er en uke på overtid i dag og har gått med 2 cm åpning i 2 uker.. Har hatt masse ekle kynnere siden uke 20. Ble strippet onsdag i forrige uke og har gått med maserier av og på siden da. Var temmelig heftig i gang på søndag, sikker på at det skulle skje noe da, men så stoppet det helt opp - kjedelig, kjedelig! Har 1 barn fra før, som ble født på termin. Skal på overtidskontroll nå i dag, så jeg er superspent på om disse riene har hatt noen effekt!
so spennande da :) eg skal til jm ijenn på mandag so om de ikkje er sjedd nåke til da so håpe eg ho stripper meg da og :) or både plagsomt og travelt og gå me maserier kvar dag :/

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1347955657' post='144556247]

Jeg slenger meg på denne! Er en uke på overtid i dag og har gått med 2 cm åpning i 2 uker.. Har hatt masse ekle kynnere siden uke 20. Ble strippet onsdag i forrige uke og har gått med maserier av og på siden da. Var temmelig heftig i gang på søndag, sikker på at det skulle skje noe da, men så stoppet det helt opp - kjedelig, kjedelig! Har 1 barn fra før, som ble født på termin. Skal på overtidskontroll nå i dag, så jeg er superspent på om disse riene har hatt noen effekt!
so spennande da :) eg skal til jm ijenn på mandag so om de ikkje er sjedd nåke til da so håpe eg ho stripper meg da og :) or både plagsomt og travelt og gå me maserier kvar dag :/

Ja spennende og samtidig veldig frustrerende! Føler jeg står på stedet hvil, og at det bare kommer til å bli en lang, lang , smertefull fødsel...:o Men men, det vil være verdt det til slutt :)

Lykke til hos deg også :D

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1347955657' post='144556247]
Ja spennende og samtidig veldig frustrerende! Føler jeg står på stedet hvil, og at det bare kommer til å bli en lang, lang , smertefull fødsel...:o Men men, det vil være verdt det til slutt :) Lykke til hos deg også :D de går nokk so bra so :) dei ha epudural og lystgass på sjukehuset :P hehe... ja håper de sjer snart her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...