Gå til innhold

I kveld forteller vi ungene i huset om lillebror :-)

Anbefalte innlegg

Hei damer, har dere fortalt søsken om babyen i magen ?

Vi skal fortelle det i kveld :-) jeg har 3 flotte ungdommer på 14,15 og 17 fra før og nå etter mange år skal de alltså få en etterlengtet lillebror, min samboers første :-)

Vi tar meg gjengen ut på pizza og slipper nyheten , He He spennende, spennende :-)

Fortsetter under...

fortalte det til sønnen min forje mandag :) jippi sa han ;) begynte og vises, så måtte bare :) spennende og se reaksjonen ja ;) han har 2 søsken til faren, men har etterlyst søsken hos meg i mange år no . blir samboerns første her også <3

Spennende! :)

Vi fortalte storebror på 3 1/2 år der, etter UL uke 12. Ikke helt med på notene i begynnelse, men nå får jeg ikke ta med meg baby på butikken:P LITT vanskelig å legge igjen babyen som bor i magen hjemme:P

Gjest Mammantil2prinser

Spennende! :)

Vi fortalte storebror på 3 1/2 år der, etter UL uke 12. Ikke helt med på notene i begynnelse, men nå får jeg ikke ta med meg baby på butikken:P LITT vanskelig å legge igjen babyen som bor i magen hjemme:P

Aaaw...så søt :) de barna kommer med mange gullkorn ja! :)

Vi fikk med en gratis leke til baby da i kjøpte vogna, storebror på litt over 2 såg denne hjemme. Da jeg fortalte at det var baby sin sa han: baby må dele, så tok han å lekte med den :)

Dette gikk jo så bra, jentene på 14 og 15 både jublet og gråt gledestårer. Storebror på 17 sa veldig voksent" så hyggelig, jeg gleder meg til ungen er så stor at han slutter med bleie, kan prate og jeg kan bygge Lego med han.

Min yngste datter sa" dere er helt sikker på at denne gangen forsvinner babyen ikke igjen" stakkars ho synes det var så trist da vi mistet sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...