Gå til innhold

Se? ser igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med barn i magen til de Av dere som har det :)

jeg lurer på om det er noen som kan spå meg. Jeg og min mann hadde en sa i desember (var da 16 uke) og har siden september 2012 vært prøvere. Noen som kan se om når vi får vår baby? (jeg 070790 min mann 150987). Evt får opp noe annet på oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå mye Zazzy, så moro!! Visste det ville gå fort, men kanskje ikke Så fort, hehe :)

Får opp denne graviditeten som en helt annen enn din første. Får opp at du kanskje er litt dårlig de første ukene, men så går det seg til, å formen vil være helt grei! Poppa noe opp i hodet her, hehe. Riktig mat og kosthold fikk jeg opp? men vet ikke helt hva det er, jeg har ikke korta her nå, så får ikke sett noe mer på det nå. Kanskje helt på bærtur :P Tror iallefall du vil gå helt ut denne gangen! Mulig du blir delvis sykemeldt noen uker før permisjonsstart, men bare fordi du trenger det :P å du har en liten gutt i magen :)

Kan du se på meg igjen kanskje? Tror du fortsatt jeg får med samboer på prøving etterhvert? Har ikke lyst til å vente et år før vi starter, hehe. Det eneste som vi må ha i boks før evt ny graviditet er at jeg får jobb her vi bor nå, tror du det kommer snart? Hvordan vil gutten vår ta imot det evt nye barnet, har litt dårlig samvittighet for han, at jeg har lyst på flere. Dum tanke, men er så redd han skal føle seg svikta på en måte, nei huff bort med de tankene!! :)

Skrevet

Så ut som en aktiv tråd, så lurer på om noen "ser " fødsel på meg? Termin 24. Okt med jente. Jeg er født 250477

Og gratulerer med babymager!

Skrevet

Ceeak TAKK for at du så på meg :D Det satte jeg pris på, særlig ang det med at jeg kanskje blir i bedre form denne gangen, ønskerønsker det er sant!! ;)

Her kommer sommeren veldig opp på deg, om du blir gravid da, for dere prøver ikke nå eller?? Fikk liksom opp juli her..

Får opp feiring flere ganger her, så kanskje det er jobb, har du søkt på noe nå eller? ønsker deg masse lykke til!

Flere som får opp gutt, selv har jeg veldig jentefølelse..blir spennende å se hva det blir! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med ny spire i magen, Zazzy! Så gøy da. Har savnet deg på strikketråden ;) håper du vil komme inn til oss igjen ;) kan du se noe ny graviditet på meg i nærmeste fremtid? Vi har også begynt prøvingen på nr to.

Hei :) februar/mars poppet fram her som mulige måneder for graviditet. Håper det går raskere da selvfølgelig ;) Strikking???? Hvem har tid til sånt??? hehe..må innrømme at dagene er hektiske her for tiden, men hvem vet, kanskje jeg svinger innom dere igjen ;) Lykke til med prøvingen!

Skrevet

gratulerer med barn i magen til de Av dere som har det :)

jeg lurer på om det er noen som kan spå meg. Jeg og min mann hadde en sa i desember (var da 16 uke) og har siden september 2012 vært prøvere. Noen som kan se om når vi får vår baby? (jeg 070790 min mann 150987). Evt får opp noe annet på oss :)

Fikk opp at kanskje august er måneden dere får baby. Lykke til videre :)

Skrevet

Så ut som en aktiv tråd, så lurer på om noen "ser " fødsel på meg? Termin 24. Okt med jente. Jeg er født 250477

Jeg er ikke veldig god med datoer, men ga det et forsøk for moro skyld..får opp at det blir veldig nært opp til termin, 26. popper fram her, men ta det med en stooor klype salt ;) Lykke til med fødsel! Og takk for det :)

Skrevet

Hei kan du hjelpe meg? har vært på 2 ultralyder og de kan fortsatt ikke se kjønn..jeg blir gal snart:) kan du se??

Veldig takknemmlig for svar:)

Termin 14/3. født 02.04-81

Skrevet

Jeg ble litt smågal selv jeg for det var vaaanskelig å se, men jeg heller mest mot gutt..men har du barn fra før? fikk nemlig opp begge kjønn, to tette kanskje, har du gutt fra før, vil jeg heller tro det er jente ;)

Skrevet

Poppa noe opp i hodet her, hehe. Riktig mat og kosthold fikk jeg opp? men vet ikke helt hva det er, jeg har ikke korta her nå, så får ikke sett noe mer på det nå. Kanskje helt på bærtur :P

Ja by the way.... skal begynne å spise sunnere snart..... sukk... ;)

Skrevet

Bare hyggelig, å takk i like måte du ! :) hehe.

Neida, vi er ikke prøvere ennå. Jeg vil jo gjerne begynne mot våren/sommeren, hadde vært supert om jeg blir gravid til sommeren som du skriver da!! :) Har vært å levert en søknad i dag, som egentlig virka ganske positivt, kanskje det blir napp der da? Hadde vært så bra :) Tusen takk <3

Så moro med så tette for dere da, kommer til å få masse glede av hverandre! Blir spennende å se på ul da :) Nyyyyyyyyt alle ukene som gravid, nå vil det føles bedre tror jeg altså ;)

Skrevet

åå jeg håper du har rett, kjenner meg bittelitt optimistisk selv også..har liksom "bestemt" meg for at denne gangen skal jeg ikke bli liggende..

Spennende med dere da :) Håper det blir som du ønsker!

Må virkelig ta tak i kostholdet altså..du traff en liten nerve der.... :P

Skrevet

Jeg er ikke veldig god med datoer, men ga det et forsøk for moro skyld..får opp at det blir veldig nært opp til termin, 26. popper fram her, men ta det med en stooor klype salt ;) Lykke til med fødsel! Og takk for det :)

Takk:-) Termin 24 feb og fødte 26 sist og, så skal ikke se bort fra at historien gjentar seg:-)

Skrevet

Tusen takk:) ja har gutt fra før,blir spennende å se

Skrevet (endret)

Hei alle sammen, vil bare gi tilbakemelding, var jo flere av dere som mente det ville sitte raskt og med en gang vi bestemte oss og det gjorde det gitt! Er gravid allerede, helt sprøtt. Dere er flinke! :)

Om noen har tid/lyst å se på kjønn og evt om jeg blir like dårlig denne gangen som sist evt om jeg får gå ut hele svangerskapet eller evt om babyen kommer tidlig... så hadde jeg satt pris på det. Kan se igjen som vanlig ;)

Gratulerer så mye, nok en gang ;) Fantastisk at det klaffet så kjapt for dere! :) Du var vel også på ikm uke 41? Der var jeg også... Er på ikm 44 nå. Har el i morgen/disse dager, tenker jeg. Kan du sende noen gode tanker og "babystøv"? Hva tror du? Er i pp 4 nå, og kjenner klokka tikker altfor fort... Jeg er født: 220977. God klem :)

Endret av Vilhabolle
Skrevet

Nå måtte jeg inn en sniktitt på ikm 41 zassy, og det var jo deg der inne. Husket "navnet" ditt ;) Har fulgt litt halvhjertet med der inne, etter at man ikke ble gravid selv, men er jo nysgjerrig likevel ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med ny spire i magen, Zazzy! Så gøy da. Har savnet deg på strikketråden ;) håper du vil komme inn til oss igjen ;) kan du se noe ny graviditet på meg i nærmeste fremtid? Vi har også begynt prøvingen på nr to.

Hei :) februar/mars poppet fram her som mulige måneder for graviditet. Håper det går raskere da selvfølgelig ;) Strikking???? Hvem har tid til sånt??? hehe..må innrømme at dagene er hektiske her for tiden, men hvem vet, kanskje jeg svinger innom dere igjen ;) Lykke til med prøvingen!

Takk for at du så. Håper det klaffer før den tid, men du hadde jo rett mtp fødsel og kjønn sist da, så mulig du har rett denne gangen også. Jeg skal gi deg en lyd når noe har skjedd her. Kos om du stikker innom igjen med strikkepinnene :) kan ikke skryte på meg at det har blitt så mye strikking i det sist, men har endelig fått tilbake gnisten nå. Krysser fingrene for at du får en ukomplisert svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...