Gå til innhold

Hårvekst D:

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal! Jeg tok jo bort alt under armene for 2 dager siden og nå er det jaggu tilbake. Jeg har hørt at hårveksten blir kraftigere under svangerskap men dette er jo latterlig?

Er dte flere som har det slik?

Evt. andre rare plager? Fløer meg som en gorilla :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972229-h%C3%A5rvekst-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gal! Jeg tok jo bort alt under armene for 2 dager siden og nå er det jaggu tilbake. Jeg har hørt at hårveksten blir kraftigere under svangerskap men dette er jo latterlig? Er dte flere som har det slik? Evt. andre rare plager? Fløer meg som en gorilla :(

Gorilla her også. Og til vanlig har jeg helt lyse hår som omtrent ikke synes, men nå er de blitt MøRKE! Skrekk og gru! Glad det ikke er sommer lenger, gitt!

Spennende å høre at det er guttetegn da. Må fortelle til mannen så kanskje han slutter å "mobbe" meg og heller jubler for hårveksten :P (jada veldig trolig haha) 2 uker nå så får vi se om det stemmer med gutt i magen :P

Annonse

Samme her, fått en mørk stripe med hår på magen (under navlen og nedover). Tør ikke vise magen min uten genser for føler det er så skjemmende :( Bruker å nappe bort noen av de mørkeste hårene, men de vokser fort ut igjen...

Og venter gutt...

Annonse

Jeg har også god hårvekst der jeg ikke trenger det.. Under armer og intimområder. Har ikke fått tydelig stripe på mage, men samboer mener jeg har fått en svak veiviser. Har og slitt med fort fett hår og hårtap i begynnelsen, det har heldigvis gitt seg litt nå! Gleder meg og til ul om litt under to uker for å vite kjønn :D

Jeg blir gal! Jeg tok jo bort alt under armene for 2 dager siden og nå er det jaggu tilbake. Jeg har hørt at hårveksten blir kraftigere under svangerskap men dette er jo latterlig? Er dte flere som har det slik? Evt. andre rare plager? Fløer meg som en gorilla :(

Signerer! Du er ikke alene!! Hår hvor det aldri har vokst hår før..

jeg har motsatt "problem"... her virker det som alt har sluttet å gro.. armhulene er det nå fire uker siden jeg tok med epilatoren, og fortsatt så er det bare antydninger til noen få stubber der.. Nedentil er det nå 11 uker siden, og der er det "fire-ukers" status.. håret på hodet vokser nesten ikke heller..

var hos frisøren for et par uker siden, da var frisøren min fast bestemt på at jeg må ha farget det, for det var ikke så mørkt før.. og hun har forsåvidt rett i at det ikke var mørkt før, men jeg har ikke farget det... iflg siste blodprøvene hadde jeg bra med både vitaminer, mineraler, jern og alt som var.. og iflg ul så venter jeg gutt.. så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro lenger jeg.. normal er jeg ikke :P

røyter litt emr enn vanlig jeg også, men ser ut til at det vokser frotere på lengda. har ikke merket noe kjappere hårvekster andre steder på kroppen, som vanlig ca. håret blir fortere fett ja :( ikke noe artig. har fått utslett i hele ansiktet og nedover halsen også. håper det kommer bort snart.

Den derre gravidgløden har jeg ikke merka noe til denne gang altså. Fett hår, gorillahårvekst og kviser og nupper i ansiktet, på brystet og i nakken. Grrrrr :/

Lever på "kanskje det kommer rundt uke 20...?" ..og selvfølgelig småromsteringen i magen som er så koselig før det blir for liten plass der inne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...