Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen andre som har målt lite hcg i blodet i uke 4 men er gravid for det. Jeg hadde først en hcg på 9 så fire dager etterpå hadde jeg hcg på 41 Høres lite ut men. Skikkelig nervepirrende dette her. Skal ta ny blodprøve til onsdag. Håper og håper:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HCG stiger jo, men det er litt lavt. Kan være at det bare er kommet sent igang.

Jeg hadde HCG på 20 dag 14 dpo og 180 2 dager senere. Det var kjemisk graviditet.

Vanskelig å svare deg. HCG er veldig inviduelt.

Lykke til på onsdag :)

Gjest Jente07♥
Skrevet

Her hadde jeg hcg på 39 på rugedag 14, satt faktisk inn et 8 delt egg også, så ble 17 dager etter befruktning.

Han er nå 4 år og frisk og fin:-) Hcg steg som den skulle den. Den dobler seg ca annenhver dag, fra 9-18-41 høres jo ut som en riktig stigning men at den kom sent igang,

Men klart verdien er lav,men alt håp er ikke ute, men flater stigningen ut er det nok fare for kjemosk ja.

Lykke til! Håper det bare er en treging slik som min var. Med nummer 2 hadde jeg vel en plass mellom 150-200 på samme dag etter befruktning.

Skrevet

14 dager siden uttak/befruktning og hadde en HCG på 254.. Å dette sier ikke meg en shit. Hu sa hvertfall at det var veldig bra og fin HCG!!!

Gjest Jente07♥
Skrevet

Idaplingplog, det er en kjempefin verdi, satt du inn 1 eller 2:-) Ingen tvil du er gravid. Fikk selv høre at alt over 100 på dag 14 betgenes som veldig bra. Mellom 50-100 ofte bra, og under mer tvilsomt. Husker ikke helt nøyaktig, men de hadde store tvil om det ville bli noe av min graviditet. På UL ville de også sette meg 3 dager tilbake, men de gjorde det ikke ettersom de visste nøyaktig dato for befruktning

Skrevet

Jeg satte inn 1 egg som var 4 delt :) Skjønner ikke noe av HCG greiene. Men vis det er bra som du sier er ikke jeg annet enn happy :D

Skrevet
Jeg satte inn 1 egg som var 4 delt :) Skjønner ikke noe av HCG greiene. Men vis det er bra som du sier er ikke jeg annet enn happy :D
Her hadde jeg hcg på 39 på rugedag 14, satt faktisk inn et 8 delt egg også, så ble 17 dager etter befruktning. Han er nå 4 år og frisk og fin:-) Hcg steg som den skulle den. Den dobler seg ca annenhver dag, fra 9-18-41 høres jo ut som en riktig stigning men at den kom sent igang, Men klart verdien er lav,men alt håp er ikke ute, men flater stigningen ut er det nok fare for kjemosk ja. Lykke til! Håper det bare er en treging slik som min var. Med nummer 2 hadde jeg vel en plass mellom 150-200 på samme dag etter befruktning.

Hei dere:)

Har nå tatt en ny hcg og den viste 157 (fire dager etter den viste 41) så det er jo litt stigning det da:) Skal til legen til mandag og ta ultralyd for han syntes den hadde steget litt for seint. Men ut i fra tabellene ligger jeg der jeg skal. Krysser fingrene her :) God helg

Skrevet

det var jo bra stigning. Den har jo doblet seg(ikke langt ifra iallefall) som den skal. Jeg hadde 100 på dag 14 og 340 p ådag 18. Så ikk ehelt dobling her heller, men er nå 7+2 og har sett et hjerte slå :-)

Skrevet

stigningen er jo bra da ;) jeg hadde 300 og noe på dag 14 men den steg ikke etter boken i begynnelsen selv om den var høy....det gjorde meg veeeldig nervøs men plutselig etter en ukes tid gjorde den ett kjempe hopp å steg med over det den skulle...så går nok litt i rykk og napp.

vi produserer hcg forskjellig og tror ikke det er en fasit på hva den SKAL være på på dag 14 eks. bortsett fra at all hcg fra 5 og ned er ikke graviditet....

håper din fortsetter stige og at alt er bra med deg ;) lykke til!

Skrevet
stigningen er jo bra da ;) jeg hadde 300 og noe på dag 14 men den steg ikke etter boken i begynnelsen selv om den var høy....det gjorde meg veeeldig nervøs men plutselig etter en ukes tid gjorde den ett kjempe hopp å steg med over det den skulle...så går nok litt i rykk og napp. vi produserer hcg forskjellig og tror ikke det er en fasit på hva den SKAL være på på dag 14 eks. bortsett fra at all hcg fra 5 og ned er ikke graviditet.... håper din fortsetter stige og at alt er bra med deg ;) lykke til!
utfra det jeg kan regne ut er det en stigning på 95 % og innenfor normalen selv hadde jeg 91% stigning.....så tallet er nok ikke det viktigste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...