Gå til innhold

Noen som har brukt/hatt glede av musikk under fødsel?

Anbefalte innlegg

Vet at mange lager seg spillelister med musikk som de kan høre på under fødselen, men er det noen av dere som faktisk har brukt musikken? Og hatt glede av den under fødselen?

Jeg rakk ikke å gjøre det ferdig før fødselen sist, og savnet det ikke da. Men tenker fortsatt at det kunne jo hende det kunne vært fint...

Fortsetter under...

Jeg har hatt radio på under fødsel.Storkoste meg når jeg fikk epidural, for da fikk jeg litt pause i smerten. (jeg er veldig glad i pop musikk og da...tihi)

Jordmoren måtte skru av radioen, for jeg ble så ukonsentrert mot slutten :D

Gjest Mammantil2prinser

Vet at mange lager seg spillelister med musikk som de kan høre på under fødselen, men er det noen av dere som faktisk har brukt musikken? Og hatt glede av den under fødselen?

Jeg rakk ikke å gjøre det ferdig før fødselen sist, og savnet det ikke da. Men tenker fortsatt at det kunne jo hende det kunne vært fint...

Jeg hadde god tid til å finne meg til rette på sykehuset (ble innlagt) så hadde Mac'en der og gjorde musikk klar :) fikk god nytte av den, og skal definitivt ha musikk denne gangen også :)

Jeg hadde med meg iPod og små høytalere:) Så min datter kom til verden av toner fra DiDerre faktisk. Synes det var veldig godt å ha den med, er alltid bra med "mussik tel arbe"!!!!

Endret av LykkeLarsen♥10♥+12?

Har hatt musikk med de to siste gangene. Jeg elsker musikk og liker å ha det i bakgrunn.

Har født uten smertestillende og musikken har gitt meg litt tidsperspektiv. Du føler at riene kommer i ett og da er det godt å høre at det kommer stadig nye sanger. Derfor har jeg spilt en kjent plate der jeg liker alle sangene. For da har jeg vist hva som kommer hvor jeg er i plata (midt, slutten). Dette viste jeg ikke første gang med hadde da med favoritt plata vår, å barnet kom til god sangen. Så denne gangen viste jeg at jeg ville ha noe kjent. Så vi spilte likegodt samme plate nå også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...