lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Kort oppsummert: Etter 3 år uten prevensjon og 3 SA (siste nå i juni i år) har jeg vært her inne på BIM periodevis. Nå har jeg ikke vært her siden juni, for maktet det ikke. Vi har heller ikke gått inn for å prøve. Men. Etter den siste SA har syklusene mine vært ustabile. "Alltid" før vært 28-29 dager. Men etter siste SA har det variert fra 14 til 32 dager. Siste syklus var på 32 dager (aldri før skjedd) med mensmurringer og spotting mange dager før TR kom. I dag er jeg på dag 31 og har hatt mensmurringer siden forrige mandag. Spottet litt lyserosa fra fredag av som endte i pittelitt mørkebrunt i går, for så å egentlig bare være helt blank utflod igjen, etter hva jeg har sett i dag. Mensmurringene er her fremdeles men NULL tegn til TR. Har aldri opplevd dette før, ikke de gangene jeg har vært gravid heller. Tok en test (ikke hyper sensitiv) på fredags ettermiddag (vet man helst skal bruke morgenurin) og den var negativ. Kom en lyserosa strek lenge etterpå (slik opplevde jeg det første gangen jeg var gravid), men den er jo ikke pålitelig. Så saken er den at jeg er livredd for å teste nå selv om jeg egentlig er passert IKM, for skuffelsen av å få en negativ test nå vil være utrolig stor"/ Så det jeg lurer på, kjære søte dere, er om noen av dere har opplevd noe av det samme som meg - OG vært GRAVIDE? Slik at jeg da vet om det er noen vits i å håpe, eller om jeg må instille meg på at syklusen tuller og TR kommer.... Dette ble langt, men håper så inderlig på å få svar fra noen av dere, for jeg blir snart tullete av å gå her og vente og vente... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg opplevde det veldig likt nå sist jeg ble gravid. Mensmurringer, og pittelitt spotting en fredag da ikm var, ingenting mer på lørdagen, men masse murringer. Trodde virkelig at det ikke hadde klaffet, og forventet mensen!!! Men da lørdags ettermiddag kom uten at tanta var kommet (pleier aldri å spotte, tanta kommer for fullt når den kommer) tok jeg en cb+, som ble helt klart positiv ca. 10/11 dpo. Nå 20+5 gravid:) Lykke til med den testen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144553500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg opplevde det veldig likt nå sist jeg ble gravid. Mensmurringer, og pittelitt spotting en fredag da ikm var, ingenting mer på lørdagen, men masse murringer. Trodde virkelig at det ikke hadde klaffet, og forventet mensen!!! Men da lørdags ettermiddag kom uten at tanta var kommet (pleier aldri å spotte, tanta kommer for fullt når den kommer) tok jeg en cb+, som ble helt klart positiv ca. 10/11 dpo. Nå 20+5 gravid:) Lykke til med den testen! Setter utrolig stor pris på svar, tusen takk! Kjenner jeg blir småtullete av å sitte og telle klokka nå, hehe. Men spottingen din, var det lyserosa, lysebrunt, mørkebrunt? Beklager at jeg spør etter slike detaljer, men etter det var mørkebrunt i går har det nå gått tilbake til piiiiiiiiittelitt lyyyserosa igjen (om jeg stikker finger`n oppi), kommer ikke i trusa engang så lite som det er.. men om det kan være et dårlig tegn? Og jeg kan aldri huske å ha gått fra rosa til brunt til rosa igjen - null tegn til tante rød... så utrolig merkelig! Men føles jo som om hun skal komme når som helst.. Du testet positivt tidlig i allefall:) er jo egentlig 3 dager over IKM nå (alltid hatt 28 dagers syklus før som sagt med unntak av siste), men kan og regne meg som en dag FøR ikm nå om jeg skal følge min siste syklus.. så ikke godt å si. Tørr ikke teste før onsdag, tidligst.. :b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144553616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaMegSpire Skrevet 17. september 2012 #4 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg har vært gravid alle gangene det har blitt en svaaak strek etter tidsfristen. Lykke til! Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg har vært gravid alle gangene det har blitt en svaaak strek etter tidsfristen. Lykke til! Hold oss oppdatert. Det er positivt å høre! Men, ironisk nok så bestemte jeg meg plutselig for å ta en test her for noen timer siden. Billigstrimmel. Blendahvit. Også nå flere timer etterpå. Selv om det ikke var med morgenurin tenker jeg som så at det burde uansett ha slått ut på testen siden jeg enten har akkurat passert IKM eller er der Nå. Men neida.. Har litt mer rosa i utfloden nå også, så selv om TR ikke er å se så er det vanskelig å ha trua kjenner jeg. Så, man får vel bare vente tålmodig på TR. Tydelig at syklusene mine er helt på bærvandring etter siste SA. Lite moro... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja86 Skrevet 17. september 2012 #6 Del Skrevet 17. september 2012 Å , som jeg hÅper at du er gravid ! :-) Masse lykke til ! Jeg fikk litt brunt blod pÅ papiret da jeg skulle ha mens, det var sÅpass lite at det ikke kom i trusa en gang. SÅnn var det i noen dager. Jeg tok første test tre-fire dager over forventet mens. Jeg trodde nemlig ikke at jeg var gravid ! For vi har jo akkurat lagt fra oss tanken pÅ Å bli gravide igjen da vi har prøvd i ca tre-fire mndr uten hell. Jeg har begynt pÅ skole sÅ det var ikke meningen at vi skulle prøve igjen før til sommeren. MEEEN ... sÅ satt den da ! Og er selvfølgelig glade for det ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. september 2012 #7 Del Skrevet 17. september 2012 Ja, har bestandig testet positiv rimelig tidlig med mine. Har brukt eggløsningstester, og kombinert med sterke eggstokk-smerter på en side, vet jeg sånn ca. når eggløsning var.. Denne gang spottet jeg en dæsj mørkerødt/brunt, litt sånn slimaktig. Ble med det, spottet ikke noe mer en den ene gangen den fredagen. Derfor syntes jeg det var litt merkelig når tanta ikke kom om lørdagen. Men syklusen var litt på tull etter MA i februar i år, og tidlig SA syklusen etter.. Hadde vel en mens til før jeg ble gravid i mai. Krysser fingrene for deg jeg! Du får oppdatere om noe nytt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 17. september 2012 Å , som jeg hÅper at du er gravid ! :-) Masse lykke til ! Jeg fikk litt brunt blod pÅ papiret da jeg skulle ha mens, det var sÅpass lite at det ikke kom i trusa en gang. SÅnn var det i noen dager. Jeg tok første test tre-fire dager over forventet mens. Jeg trodde nemlig ikke at jeg var gravid ! For vi har jo akkurat lagt fra oss tanken pÅ Å bli gravide igjen da vi har prøvd i ca tre-fire mndr uten hell. Jeg har begynt pÅ skole sÅ det var ikke meningen at vi skulle prøve igjen før til sommeren. MEEEN ... sÅ satt den da ! Og er selvfølgelig glade for det ;-) Tusen takk! =)) Oii, sÅ hyggelig lesning! :-)) Det gir meg jo egentlig forhÅpninger dette. Hehe, slike smÅ mirakel er alltid velkommen, uansett god eller dÅrlig timing Gratulerer i allefall! Uansett sÅ føler jeg egentlig hÅpet mitt brast litt nÅ.. klarte ikke dy meg og sjekka fargen "oppi der" og nÅ var det blitt tydelig lyserosa igjen... sÅ det er vel mest sannsynlig et tegn pÅ at tanta er pÅ vei allikavel, den bare ville tulle litt med meg først. *skuffa* "/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 17. september 2012 Ja, har bestandig testet positiv rimelig tidlig med mine. Har brukt eggløsningstester, og kombinert med sterke eggstokk-smerter på en side, vet jeg sånn ca. når eggløsning var.. Denne gang spottet jeg en dæsj mørkerødt/brunt, litt sånn slimaktig. Ble med det, spottet ikke noe mer en den ene gangen den fredagen. Derfor syntes jeg det var litt merkelig når tanta ikke kom om lørdagen. Men syklusen var litt på tull etter MA i februar i år, og tidlig SA syklusen etter.. Hadde vel en mens til før jeg ble gravid i mai. Krysser fingrene for deg jeg! Du får oppdatere om noe nytt:) Takk så mye for at du deler din erfaring, kjekt å få høre hva andre har opplevd:)))) Det er sikkert fort gjort at det blir litt kluss i syklusen når man har hatt en MA/SA.. Men godt å høre det gikk så kort mellom til deg! I motsetning til deg så har jeg også spottet flere dager, før det ble litt mørkebrunt. Nå nettopp så sjekka jeg fargen og nå har det blitt tydelig rosa igjen, så spørs om TR er i anmarsj i morgen den dag"/ Den bare ville tulle litt med meg først.. Så da ser det ut som min 28 dagers syklus har blitt til 32 dagers syklus! Sukk.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144554924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 17. september 2012 Fascinerende hvor raskt ting snur... ikke rart testen i ettermiddag var blendahvit. Som på sekundet så slo murringene helt om her i kveld. Til å bli skikkelige menskramper. Og det rosa ble raskt mørkerosa og jadda, nå har tanta kommet for fullt... utrolig. Skuffende. Når man tør å ha litt håp, så nei. Så da blir det nok en ny pp gitt! Uansett, takk til alle dere som tok dere tid til å komme med gode råd og erfaringer : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143972189-er-litt-sm%C3%A5desperat-etter-erfaringer-fra-dere-flotte-damer/#findComment-144555758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå