Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei damer!

Da var jeg her igjen...

Med en tøtte på 15 mnd og 6 uker på vei. Hurra!

Men jeg har et spørsmål; er det flere som opplever mer ubehag ved andre graviditet?

Jeg tenker ikke på kvalme osv, men murringer og små stikk og sånn generell "her er det visst noe som skjer" - følelse?

Gledelig mandag!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med andre mann :)

Jeg er 6+4 idag, og har opplevd en del ubehag som du beskriver. Har fått vite at det er helt normalt, men kan ikke huske at jeg merket noe særlig med første mann.

Skal til legen om en ukes tid, så tenkte jeg skulle spørre der!

Jeg merket det godt sist. Med førstemann hadde jeg veldig uregelmessig mens og visste ikke at jeg var gravid før jeg var 10 uker... Sist visste jeg det før positiv test;)

Samme denne gang.

Men det kan også ha noe med at nå vet jeg mer hva det vil si å være gravid. Når man har gjort det før kjenner man lettere igjen symptomene;)

Da jeg ble gravid med nr 2var eldstemann 7 mnd og hadde myyyye mer ubehag i starten i enn med første. Nå venter vi nr 3 og ting er langt fra så ubehagelig. Nå er det 21 mnd siden siste fødsel. Jeg tenkte at det kanskje var mer ubehage med nr 2 enn de andre siden det var så tett mellom svangerskapene og kroppen ikke var kommet seg etter første. Mener at det tar ca 1 år før alle hormonene er ute av kroppen etter en fødsel og da er det kanskje ikke så rart om det kan bli litt "hardt" når nye hormoner kommer oppå de gamle ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...