Gå til innhold

Spontanabort ?

-Nikken-

Anbefalte innlegg

HeiHei, Jeg trenger virkelig hjelp her. Har du følsom mage så ikke se hit :P

Siden 8august har jeg hadd ubeskyttet sex helt til 3.september. ( men han kom aldri inni meg , men vet sjangsn er stoor uansett )

11august begynte jeg og bli dårlig osv og fikk tadd test i løpet av den uka , men den var negativ. 21 august kom mensn og varte i 1 uke , 28-29 august. Noen dager etter på ble det små blødninger. og varte til den 5 september Og nå den den 11 september fikk jeg mensn igjenn men denne gangen var den VIRKELIG blod aktig , jeg bruker jo bare og ha brun aktig og mye mørkere blod så har aldri hadd så reint blod før.. Dette var på en tirsdag og på fredagen drakk jeg litt øl , den morgen da jeg sto opp sto jeg opp til ET blod bad. Aldri blødd så mye før og aldri hadd så store klumper og så mye av det før. Inni mellom tirsdag og fredag har jeg spydd om morgen og vært veldig dårlig. Plutselig har jeg fådd matlyst tilbake noe jeg ikke har hadd på lenge ( brukte bare og spise engang pr dag ) men di to siste ukene har jeg spist 5-6 ganger på en dag! For en time siden var jeg på do og da kom det en STOR klump og det rant masse blod.. Blir bare veldig redd når slikt skjer siden det aldri har skjedd før. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid eller noe slikt , men tenkte hvis folk som har hadd en spontanabort før kunne fortelle meg om dette høres ut som en ?

Jeg har to barn på snart 3 år. Tvillinger så har bare gådd i gjennom en fødsel før.. Håper noen har svar til meg , tenke jeg skulle ta en test når mensn gir seg , men jeg vet jo ikke når den gjør det. Og vill helst ha svar VELDIG fort :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...